BF September 2015 Andra barnet
Jag hoppar gärna in här! Plussade igår. Bf enligt kalendern 17/9
Jag hoppar gärna in här! Plussade igår. Bf enligt kalendern 17/9
Melodie och Mysk, välkomna och grattis!
Idag har jag varit dö trött. Dottern är sjuk oxå och hostar hela nätterna. Får nog bli tidiga kvällar hedan efter! Jäklar vad humöret pendlar, mannen bara garvar när jag får plötsliga utbrott :(
Hur mår ni?
Åh jag hoppar jättegärna in här! :) Har en dotter på 9,5 månad, och har idag plussat igen! Så glad :) Ganska svagt, då det var på bim-2. Tänkte testa digitalt imorgon så man får ett tydligare besked :)
Jag mår bra! Hugger/sticker lite i livmodern och känner av fogarna lite redan :( Hade det ganska jobbigt förra graviditeten så det har som börjat pulsera lite. Men inget jag störs så mycket av än :) Hur mår du?
Grattis till plusset! Ska bli så mysigt med syskon :)
Obehagligt med blödningar så länge, men vad skönt att det inte var någon fara!
Jag tänkte börja på vattengympa för gravida, hade anmält mig och allt men tänkte att jag skulle "testbada" en gång först. Hade jätteont t o m då jag var nere i vattnet, så nä det blev inget av det :/ Bälte och tens funkade inte heller, det enda som gjorde att det inte var outhärdligt var att vila mycket.
Jag blödde vid ett par tillfällen runt v8 sen i v13 igen, den gången var det mycket så vi trodde oxå det var kört, men sen slutade det!
Hade foglossning från v13-14 och sammandragningar från v16.
Gick oxå på vattengympa och jag håller med Mysk, det var så skönt. Kände mig så lätt när jag klev i poolen! Känner inte så mycket ännu mer än på en punkt på hö sida i svanken.
Hoppar gärna in här! Har precis plussat på BIM så BF i mitten av september ungefär???????? Har haft tre missfall sedan i april-14 så nu vill jag verkligen att pyret stannar!