BF September 2015 Andra barnet
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hoppar in här, plussa igår men fick de mer svart på vitt idag på.det digitala testet. Har en liten redan född april-12 och fröet i magen är beräknad 30/9
1StoltMamma: Grattis<3
Emellanåt känner jag mig gravid med svullen mage på kvällen, trötthet och illamående om jag är trött/hungrig. Hade väldigt ömma och spända bröst i början, fortfarande spända och ömma men inte på samma vis som i början, eller så har jag väl vant mig ;)
Trodde att det hemska illamåendet och kräkandet skulle komma som ett brev på posten men än så länge är det lugnt vilket känns lite ovant eftersom det bara var det jag gjorde i början av förra graviditeten :P
Är det någon mer som drömmer mycket nu? Jag drömmer väldigt konstiga och ofta rätt obehagliga drömmar just nu. Inga drömmar om graviditeten, men massa andra drömmar
Hade inget illamående förra graviditeten, tips på hur kan kan lindra de?
Hade inget illamående förra graviditeten, tips på hur kan kan lindra de?
Arghh det här illamåendet göt mig galen. La mig kl 21 igår kväll då jag var dödstrött, vaknade kl 00 för att gå på toa, passade på att dricka lite vatten....vilket jag aldrig skulle ha gjort! Mådde så fruktansvärt illa, kändes som om vattnet inte kunde lämna strupen utan satt fast...
Usch jag är så rädd för missfall :-/. Har ömma bröst men sen känner jag inget mer.
Otålig längtan:
Men nej vilken tuff och jobbig start! Skönt att det löst sig!
För min del finns det ingen "förklaring" till varför jag fick förlossningsdepression, det hände ändå :/
Underbart att det gick enklare med tvåan! Har en vän som är i precis samma situation, dvs ivf med ettan men utan hjälp (och snabbt!) med tvåan. :)