• angel90

BF September 2015 Andra barnet

Får man hänga på? ;)

24 år, har ett barn på 3 år. BF runt slutet av aug/början på sep.

Mår rätt bra än så länge. Lite illamående som kommer och går men inget som ett salt kex inte kan dämpa ;) hungrig, molvärk och känner mig lagom klumpig.

• angel90

Emellanåt känner jag mig gravid med svullen mage på kvällen, trötthet och illamående om jag är trött/hungrig. Hade väldigt ömma och spända bröst i början, fortfarande spända och ömma men inte på samma vis som i början, eller så har jag väl vant mig ;)

Trodde att det hemska illamåendet och kräkandet skulle komma som ett brev på posten men än så länge är det lugnt vilket känns lite ovant eftersom det bara var det jag gjorde i början av förra graviditeten :P

• angel90

Kommer inte heller ihåg när det vände med tröttheten.. Känner dock nu att det börjar kanske vända lite, lite. Orkar åtminstone hålla ögonen öppna och inte dödstrött jämt även om jag är trött ;) 
    Däremot mår jag hemskt dåligt av att jobba nätter, oftast då som jag mår sämst. Illamående, kräkningar som jag aldrig känner av annars, men det är väl bara att stå ut misstänker jag.. :)

Svar på tråden BF September 2015 Andra barnet