BF September 2015 Andra barnet
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Kul!
Vad heter ni? Gruppen är hemlig så jag tror inte ni kan söka på den, måste lägga till er manuellt :)
Är den hemlig så är det bara att länka gruppen här =) Sluten däremot så går det inte att söka på den! =)
Sen så finns ju höstmammor 2015 också! För alla med BF september/oktober/november
www.facebook.com/groups/789791567736055/
Nja Höstmammor är sluten och den hittade jag, min är hemlig.
Men jag länkar då :) m.facebook.com/groups/421525214670160
Hejhej!
Här mår jag sååå sjukt illa dygnet runt. Eller inte då jag sover, vilket jag ju tack och lov gör som en klubbad om nätterna
Igår var jag till min barnmorska och fick dropp, är uttorkad då ja knappt får behålla något alls. Och ska fortsätta få vätska ett tag nu. Drygt bara att ligga på en hård brits i ett kallt vårdcentralsrum ett par timmar åt gången.
Hoppas detta illamåendet inte håller i sig så länge till, nu längtar jag efter att få orken tillbaka
Har även fått en tid för ultraljud nu på måndag, för att BM ska kunna datera mig lite bättre, mensen kom aldrig riktigt igång efter det olyckliga i höstas. Så lite svårt att beräkna exakt. Ska bli spännande!
Har varit väldigt oroligt för att det ens ska finnas någon därinne, men kollade mest för skojs skull nu i kväll med dopplern vi har kvar sedan sonen låg i magen. Trodde såklart inte jag skulle hitta någonting alls ännu, MEN HITTADE HJÄRTLJUDET!! Det där underbara snabba tjoff-tjoff-tjoff ljudet.
Det finns minsann en liten miniplutt i min mage
Nu ska jag bestämt bara njuta!
Till och med illamåendet känns underbart nu, haha
Allt för mini!
-Går för övrigt gärna med i en facebookgrupp, så länge den är hemlig för ALLA andra vännerna. Ingen förutom våra föräldrar vet något ännu
Sanna Forsberg
Kul!
Vad heter ni? Gruppen är hemlig så jag tror inte ni kan söka på den, måste lägga till er manuellt :)
Vilken vecka är du i ca ?
Sanna Forsberg
Men hur attans ska folk kunna gå me då haha, gör jag den till sluten så ser alla gruppen samt medlemmarna i den :/
Men hur attans ska folk kunna gå me då haha, gör jag den till sluten så ser alla gruppen samt medlemmarna i den :/
Undrar om man kanske måste vara vän med någon i gruppen för att det ska fungera?
Woho! Nu hittade jag att jag kan bjuda in genom att ange epost adresser :) Så langa era emails!
Woho! Nu hittade jag att jag kan bjuda in genom att ange epost adresser :) Så langa era emails!
Har ni alla försvunnit till fb-gruppen? :)
Har ni alla försvunnit till fb-gruppen? :)
Jag är inte med i fb grupp och kommer inte att gå med heller.
Jag vill vara med i fb-gruppen!
Får inget svar av hon som ordnat den. Kan någon annan lägga till? :)