BF September 2015 Andra barnet
Hej! Jag hänger på här :)
Letat runt på facebook efter en grupp men hittar ingen, men här fanns d ju! :)
Hej! Jag hänger på här :)
Letat runt på facebook efter en grupp men hittar ingen, men här fanns d ju! :)
Åh fy jag mår så dåligt..
Förra graviditeten mådde jag oförskämt bra, hade inget o klaga på.
Nu får jag ett allmänt dåligt mående flera gånger om dan... blir liggande o orkar inte göra nånting, men jag har iaf inte kräkts så får vara glad för de.
Nån som känner igen sig, vad gör ni för att lindra? Har ju en liten son att hand om o ett jobb att sköta :(
Nån som är med i en grupp på Facebook? Hittar ingen alls om bf nu i september?
Uuäää.. mår dåligt av kolsyra, varm mat, tanken på att äta. Vill sova jämt, är trött som en gris vid 18 redan. Jag mådde oförskämt bra förra gången, fasiken oxå!! :(( köpte hem nyponsoppa o krämer idag hoppas de går ner lättare..
Nån här som bor i sthlm btw? O jag frågar igen, vet nån om de finns någon grupp för oss på facebook? :)
Är den gruppen privat så ingen set att man är med där? Ser folk om man blir medlem?
Jag håller på o gör en hemlig grupp på Facebook nu som kommer vara till för oss med bf i september, men måste ha någon att lägga till annars kan man inte gå vidare haha. Nån frivillig som kanske vill vara admin med mig? :)
Ja den gruppen är sluten
Kul!
Vad heter ni? Gruppen är hemlig så jag tror inte ni kan söka på den, måste lägga till er manuellt :)
Nja Höstmammor är sluten och den hittade jag, min är hemlig.
Men jag länkar då :) m.facebook.com/groups/421525214670160
Sanna Forsberg
Men hur attans ska folk kunna gå me då haha, gör jag den till sluten så ser alla gruppen samt medlemmarna i den :/
Undrar om man kanske måste vara vän med någon i gruppen för att det ska fungera?
Woho! Nu hittade jag att jag kan bjuda in genom att ange epost adresser :) Så langa era emails!