• Svar på tråden BF September 2015 Andra barnet
  • Minlillaninja
    Linette skrev 2015-01-20 22:12:24 följande:

Vart i Småland bor du? ????

Typ 5 mil väster om Älmhult :)
  • Otåliglängtan

Jag börjar nytt jobb 2/2. Tänkte vänta med att berätta till efter v12 om det går. Jobbar som ssk på akutsjukhus så ibland får man vissa uppgifter man måste avstå. Känns Lite halv jobbigt att börja nytt jobb och direkt behöva berätta att man är gravid och ska gå på gravledigt i mitten av sommaren. Tror dock dom är vana med tanke på att jag har ett kvinnodominerat yrke:)

• josefine bornstrom

tack så jätte mycket.

planerat? nja, vi planerade mer eller mindre att inte bli gravida då vi precis köpt hus med renoveringsbehov och jag fick en tillsvidare anställning i april 2014. förra graviditeten fick jag sparken för att jag blev gravid. vill inte äventyra detta jobb. men har världens bästa chef så jag hoppas det inte blir några problem. =)

förövrigt så mår jag skapligt. dock samma dag jag plussade började jag på en pencillinkur som jag mår oteoligt illa utav. hoppas att de släpper på söndag när jag ätit den sista tabletten. =)

• LitetFrö

Jag bor också i Småland, mitt emellan Jönköping och Halmstad kan man säga.

Jag har nog också tänkte vänta till efter v12/efter nupp innan jag berättar på jobbet. Började jobba sept 2014 så hinner jobba ett år innan det är dags att gå hem igen.

• Amerigo

Hej!

Får jag hoppa med här?

Fick mitt plus igår och beräknar BF den 30:e September.

Har en son sedan tidigare som föddes i januari förra året. :)

• Otåliglängtan

Ja gärna, vet inte hur man gör bara!? Har du lust? Du får gärna lägga till mig. Bf 14/9.

LitetFrö skrev 2015-01-23 14:35:03 följande:

TS otåliglängtan, vad sägs om en bf-lista i trådstarten?

• liten giraff

Hej :) Får man hoppa in fast jag har bf i augusti? är nästan säker på att det blir framflyttat till september vid rul. Räknade rätt förra gången och blev framflyttad.

Svar på tråden BF September 2015 Andra barnet