• Amerigo

BF September 2015 Andra barnet

Hej!

Får jag hoppa med här?

Fick mitt plus igår och beräknar BF den 30:e September.

Har en son sedan tidigare som föddes i januari förra året. :)

• Amerigo
    Någon av er här inne som bloggar?
    Hade varit kul att följa lite gravidbloggar :)
  • Amerigo
    Fia88 skrev 2015-01-28 11:57:18 följande:
    Åh va skönt att få göra vul då tidigt. Tycker det är oerhört dåligt att jag inte får, men jag tänker inte vänta så länge som till vecka 18 det kan hon glömma. kollar runt efter privata kliniker där man kan Få göra tidigt. Skitsamma om det kostar.
    Ett tips är att åka in till gynakuten, säg att du är orolig och vill ha ett VUL. De kan ju inte neka dig, kostnaden för ett sådant är mellan 150-300kr (patientavgiften, den varierar lite vart man bor). 

Jag fick ett VUL i vecka när jag väntade sonen. Jag hade då fått en väldigt liten bödning och bad om att få ett VUL där för att slippa oroa mig :)
  • Amerigo
    Amerigo skrev 2015-01-28 12:11:17 följande:
    Ett tips är att åka in till gynakuten, säg att du är orolig och vill ha ett VUL. De kan ju inte neka dig, kostnaden för ett sådant är mellan 150-300kr (patientavgiften, den varierar lite vart man bor). 

Jag fick ett VUL i vecka när jag väntade sonen. Jag hade då fått en väldigt liten bödning och bad om att få ett VUL där för att slippa oroa mig :)
    *vecka 7
  • Amerigo
    Fia88 skrev 2015-02-03 10:07:29 följande:

Hej allihopa hoppas allt går bra med era bebisar i magen

Jag börjar bli lite orolig här.. Är i v 6+4 och har inte ett enda symtom.. Inga ömma bröst, inget illamående, ingenting.. Känner mig precis som vanligt. Dagarna runt jag plussade så kände jag av illamående till o från varje dag men detta slutade för 1,5 vecka sedan.. Enda jag kan känna av på kvällarna är svag mensvärk. Hur har ni det?! Har ni massa symtom?

Vet ni om detta är normalt?

med första så hade jag ömma bröst vid denna tiden samt illamående..

Vill inte att det ska vara mf pågång

Har tid hos Gyn nästa fredag ska då göra vul..

Känns som evigheter dit...

Det är helt normalt, så hade jag det när jag väntade första :)

Svar på tråden BF September 2015 Andra barnet