• Svar på tråden BF September 2015 Andra barnet
  • collansM
    Otåliglängtan skrev 2015-01-09 19:28:19 följande:

CollansM, Nej, hoppas det bara är tillälligt!

Tror tyvärr inte det, har väldigt ont, precis som vid mens, i mage :( usch, det här var ingen rolig känsla alls, vet du om äl kommer tillbaka direkt? R kan jag räkna med att vi kan försöka igen?
  • Otåliglängtan

Oj, osäker, men skulle tro att det blir som i en vanlig cykel! Iofs kan ju hormonerna påverka, köp ÄL test och kolla!

Lycka till och hoppas du kan fortsätta haka på här!

• melodie

Hoppar in här :) har en son född 2012 och gick in i vecka 6 idag. Bf 10 september.

Molvärk till och från och ömma bröstvårtor är mina främsta symptom just nu :)

• Mysk

Jag hoppar gärna in här! Plussade igår. Bf enligt kalendern 17/9

• Otåliglängtan

Melodie och Mysk, välkomna och grattis!

Idag har jag varit dö trött. Dottern är sjuk oxå och hostar hela nätterna. Får nog bli tidiga kvällar hedan efter! Jäklar vad humöret pendlar, mannen bara garvar när jag får plötsliga utbrott :(

Hur mår ni?

• Minlillaninja
    Otåliglängtan skrev 2015-01-10 22:37:50 följande:

Idag har jag varit dö trött. Dottern är sjuk oxå och hostar hela nätterna. Får nog bli tidiga kvällar hedan efter! Jäklar vad humöret pendlar, mannen bara garvar när jag får plötsliga utbrott :(

Hur mår ni?

Jag mår ganska bra!

Trött konstant, så stubinen är lite kortare.

illamående om jag äter för dåligt/sällan eller för myrket sött!

Men ett salt kex brukar hjälpa :)
  • Mysk
    Otåliglängtan skrev 2015-01-10 22:37:50 följande:

Hur mår ni?

Tack! Jag mår bra känner inger än förutom rejäl värk i nedre magen och lite mer hungrig.

Usch inte kul att vara sjuk hur gammal e hon?
  • angel90

Får man hänga på? ;)

24 år, har ett barn på 3 år. BF runt slutet av aug/början på sep.

Mår rätt bra än så länge. Lite illamående som kommer och går men inget som ett salt kex inte kan dämpa ;) hungrig, molvärk och känner mig lagom klumpig.

Svar på tråden BF September 2015 Andra barnet