BF September 2015 Andra barnet
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej på er tjejer, får jag hänga här med er?
25 år bosatt i Norra delen av detta land. Bor i hus med min man, och son
(född januari-13) samt en liten vovve.
Plussade precis nu innan jag gick och la mig!
Testade mest för skojs skull då jag trodde BIM var först om en vecka egentligen
Men ett starkt streck dök snabbt upp och GRAVID 2-3veckor på det digitala!
Så nog är det på riktigt ändå. Kan knappt tro det!
Fortfarande helt överaskad och kan iiiinte sova!!
BF borde vara kring den 20 September, lite osäker då kroppen verkar ha lurat mig totalt denna månaden. Jag som trodde jag hade stenkoll, hihi
Blödningen fortsatte och igår tog jag ett nytt gravtest som denna gång var negativt så det var som jag trodde tyvärr ett väldigt tidigt missfall lycka till ni andra! Hoppas ni har mer tur än jag hade
Åh jag hoppar jättegärna in här! :) Har en dotter på 9,5 månad, och har idag plussat igen! Så glad :) Ganska svagt, då det var på bim-2. Tänkte testa digitalt imorgon så man får ett tydligare besked :)
Blödningen fortsatte och igår tog jag ett nytt gravtest som denna gång var negativt så det var som jag trodde tyvärr ett väldigt tidigt missfall lycka till ni andra! Hoppas ni har mer tur än jag hade
Babydreamer: så tråkigt att höra. Hoppas ni lyckas snart igen.<3
Själv ligger jag i sängen och är super orolig! Var på gynakuten i torsdags då jag fick akuta buksmärtor. Man tog hormonprov (hcg) och gjorde vaginalt UL för att utesluta x. Det var för tidigt för att se ngt så jag var där igår igen och tog prov och ska sen tillbaka på torsdag! Igår sa dom att första provet var ganska lågt? Ligger nu och väntar på att bli uppringd för att få resultatet på andra provet. Vad jag förstår spelar igentligen inte värdet så stor roll utan huvudsaken är att det stiger!?
Hur som känns det jätte jobbigt, men jag håller fast vid hoppet då jag får mer och mer grav symtom!
Min dotter är för övrigt 13 månader!
Åh jag hoppar jättegärna in här! :) Har en dotter på 9,5 månad, och har idag plussat igen! Så glad :) Ganska svagt, då det var på bim-2. Tänkte testa digitalt imorgon så man får ett tydligare besked :)
Jag mår bra! Hugger/sticker lite i livmodern och känner av fogarna lite redan :( Hade det ganska jobbigt förra graviditeten så det har som börjat pulsera lite. Men inget jag störs så mycket av än :) Hur mår du?
Grattis till plusset! Ska bli så mysigt med syskon :)
Jag mår bra! Hugger/sticker lite i livmodern och känner av fogarna lite redan :( Hade det ganska jobbigt förra graviditeten så det har som börjat pulsera lite. Men inget jag störs så mycket av än :) Hur mår du?
Grattis till plusset! Ska bli så mysigt med syskon :)
Skönt att lösa att det är fler än jag som känner av fogarna redan. Men jag har ont redan nu :/ hoppas det inte blir sämre bara, min värsta skräck är att bli sängliggande.
Obehagligt med blödningar så länge, men vad skönt att det inte var någon fara!
Jag tänkte börja på vattengympa för gravida, hade anmält mig och allt men tänkte att jag skulle "testbada" en gång först. Hade jätteont t o m då jag var nere i vattnet, så nä det blev inget av det :/ Bälte och tens funkade inte heller, det enda som gjorde att det inte var outhärdligt var att vila mycket.