BF September 2015 Andra barnet
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Spännande! När plussade du? Hur gammal är din första och sambons?
Oki. En kompis till mig sa att en sak vet man om man bestämmer sig för att behålla barnet och det är att man aldrig kommer ångra sig! Det tycker jag säger allt!
Vår dotter är precis fyllda 1 år, så det blir inte så långt emellan????
Kul att det är några som hänger på???? För oss var det väligt oväntat då vår första kom till genom IVF efter tre års försök att bli gravida. Nu, när vår lilla tjej bara är 1 år ja då lyckas vi. Har iofs hört att många lyckas själva efter IVF, men jag trodde verkligen inte det! Hur som är vi chockade men otroligt lyckliga.
BF är runt 13/9. Fick idag tid för inskrivning på MVC, så spännande????
Just D, jag är trött och känner mig väldigt lättretlig, något öm i brösten men i övrigt bara lycka!
Det känns lite konstigt för mig oxå ang jobb, jag börjar nämligen ett nytt jobb nu i Februari efter min mammaledighet. Känns sådär att börja med att berätta att jag är gravid och kommer hinna jobba typ 6 mån! Men men, bebis ska vi ha. Det kommer i första hand!
Kom på lite fler symtom :) molvärk (hade jag flera veckor förra gången) och törstig som en gnu!
Började nyss blöda rätt mycket missfall är nog ett faktum
Nej vad tråkigt babydreamer, hoppas verkligen att det inte är så!
Jag blöder alltså inte, svarade på babydreamers inlägg, men det blev ngt fel!!!
Usch va jobbigt! Håller verkligen tummarna för att det bara var en tillfällig blödning! Hade det under min förra graviditet, fast den var inte så stor. Kom i samband med att jag skulle ha mens i v8. Småblödde ända fram tom v 13.
Carrerra & collansM, självklart, välkomna! Bara kul om vi blir många