BF September 2015 Andra barnet
Åh jag hoppar jättegärna in här! :) Har en dotter på 9,5 månad, och har idag plussat igen! Så glad :) Ganska svagt, då det var på bim-2. Tänkte testa digitalt imorgon så man får ett tydligare besked :)
Åh jag hoppar jättegärna in här! :) Har en dotter på 9,5 månad, och har idag plussat igen! Så glad :) Ganska svagt, då det var på bim-2. Tänkte testa digitalt imorgon så man får ett tydligare besked :)
Jag mår bra! Hugger/sticker lite i livmodern och känner av fogarna lite redan :( Hade det ganska jobbigt förra graviditeten så det har som börjat pulsera lite. Men inget jag störs så mycket av än :) Hur mår du?
Grattis till plusset! Ska bli så mysigt med syskon :)
Obehagligt med blödningar så länge, men vad skönt att det inte var någon fara!
Jag tänkte börja på vattengympa för gravida, hade anmält mig och allt men tänkte att jag skulle "testbada" en gång först. Hade jätteont t o m då jag var nere i vattnet, så nä det blev inget av det :/ Bälte och tens funkade inte heller, det enda som gjorde att det inte var outhärdligt var att vila mycket.
Hejsan!
Jag vill gärna hänga med er fina mammor här i tråden!
Fick plus i tisdags, ca bim+2. Bf nånstans runt 21 september. Det blir vårt andra barn, har en pojke, Theo, som är 19 månader. Vi vill gärna ha ganska tätt mellan barnen och är så glad att det gick fortare denna gången.
Har inte så mycket symptom, har haft lite molvärk, är tröttare och har redan känt av vad jag tror är foglossning (!) hua.
Har inte hunnit läsa igenom alla inlägg än, men det ska jag göra.
Ha en skön fredagskväll!
Hej och välkommen! :)
Kul, jag har också bf kring den 21 september och har EXAKT samma symptom som dig. Hoppas för vår skull att vi slipper foglossningen än på länge. För antar att du som jag hade elak sådan förra graviditeten, om du redan känner av den :(
Hej på er tjejer.
Jag som inte kännt av illamåendet mycket alls tidigare mår nu superilla! Det började i lördags då alla förberedelser inför sonens tvåårskalas skulle göras, kalaset var igår söndag. Ni kan ju tänka er att stå och göra tårtor och baka när man mår skrutt! Fy haha
Sen kom då söndagen och alla godsaker var klara efter många om och men. 30 minuter innan första gästerna kom upptäckte jag en brunaktig flytning... inte mycket, men det var precis så det började i höstas då det gick åt skogen. Bara bita ihop och hålla masken kalasdagen igenom. Sen somnade jag direkt vi blev ensamma. Vet ju att färgade flytningar inte behöver betyda något alls, men det känns svart. Inte igen! Jag vill så gärna att vi får bli 4..
Har inte pratat med min BM ännu, tänkte vänta tills jag hunnit lite längre. Nu känner jag mig bara ensam. Söka hjälp löns ju inte, fick kriga som en galning i 3 veckor innan jag till slut fick vul i höstas.. och då var dom väldigt otrevliga..
Ovissheten tömmer mig på allt.. ingen förutom jag och min man vet ens om att jag är gravid, sp det finns ingen att ta hjälp ifrån om dagarna då mannen jobbar.
Illa mår jag ju fortfarande, som grädde på moset över oron...
Men hur attans ska folk kunna gå me då haha, gör jag den till sluten så ser alla gruppen samt medlemmarna i den :/