• Svar på tråden BF september 2015!
  • PaLo
    NattaLind skrev 2015-01-07 14:58:06 följande:

Någon mer som helt plötsligt går och fryser hela tiden?

Inte hela tiden men alltid på kvällar och nätter trots att det är 24-25 grader i huset och jag sover med dubbla täcken. Helt sjukt!

BM sa att det var ganska vanligt..

• rosali84

Försökte ringa och boka av tiden för vår fertilitetsutredning idag (har tid för provtagning imorgon), men det gick ju sådär :( De öppnar visst inte förrän imorgon, efter att ha haft julstängt. Har en liten stund på fm imorgon att försöka få tag på de innan jag ska jobba. Jaja, inte mycket att göra åt. Jag kan ju inte vara den enda som blir gravid i väntan på utredning när de har stängt :) Beroende på hur mycket jag hinner imorgon så kanske jag ringer BM oxå. Annars blir det nog först om 2 veckor, kommer inte kunna ringa nästa vecka.

• snusmumriken

Jag fick en halvtimma över idag och la mig för att vila, just när jag hade somnat knackade det på dörren *grr* Är så trött, känns som att jag går i sömnen hela dagarna. Nu är båda barnen hemma och det är full rulle till klockan 20 ikväll :)

• BabyJia
    NattaLind skrev 2015-01-07 14:58:06 följande:

Någon mer som helt plötsligt går och fryser hela tiden?

O ja...jag har frusit hela dagen. Fast det är inte helt ovanligt gällande mig...fryser mycket utan och va gravid också:)

Men idag har brösten börjat ömma något.
  • rosali84
    snusmumriken skrev 2015-01-07 15:47:52 följande:

Jag fick en halvtimma över idag och la mig för att vila, just när jag hade somnat knackade det på dörren *grr* Är så trött, känns som att jag går i sömnen hela dagarna. Nu är båda barnen hemma och det är full rulle till klockan 20 ikväll :)

Jag har sovit middag när dottern har sovit både igår och idag ;)
  • NattaLind
    BabyJia skrev 2015-01-07 16:11:18 följande:
    O ja...jag har frusit hela dagen. Fast det är inte helt ovanligt gällande mig...fryser mycket utan och va gravid också:)

Men idag har brösten börjat ömma något.
    Här har brösten ömmat sedan några dagar innan BIM. Fast det blir värre och värre för varje dag :P Och så fryser jag helt plötsligt rätt ofta. Annars känner jag mig lite "öm" kring livmodern men mer än så är det inte än :) Lite, lite illamående ibland.
  • melodie

Oj oj.. ibland undrar man hur man tänkte med syskon när sonen på 3 år är så trotsig så man själv nästan vill lägga sig på golvet i ren protest och skrika samtidigt som han gör det! Haha..men det hinner väl lugna ner sig något tills bebis är född............ (intalar mig det iallafall ;))

• sagofröken
    MissJP skrev 2015-01-07 14:41:51 följande:
    Jag har försökt ringa halva dagen och typ 50 gånger men det är en telefonsvarare som säger att de inte kan ta emot fler samtal och att man ska försöka senare. Nu är deras telefontid slut för dagen. Jag fattar inte.. Läkaren skrev på lappen 7-10 dagar och den lämnades i receptionen. Det är ingen blaha-sak!
    Trist... Får jag fråga vilket sjukhus du går på? Vi verkar vara i lite samma situation och "fas" du och jag... Jag skulle komma på vul inom 10-14 dagar och har tid om exakt en vecka, när jag är i 7+0, och så klart stränga order om att åka in akut om det börjar göra jätteont eller blöda igen. 
  • eriwag

Från samma dag. Stickan visar så svagt men de kanske är som de ska när jag inte är längre gången? Ser iaf två streck!

Svar på tråden BF september 2015!