• Svar på tråden BF september 2015!
  • Pyrola
    melodie skrev 2015-01-07 17:27:54 följande:

Oj oj.. ibland undrar man hur man tänkte med syskon när sonen på 3 år är så trotsig så man själv nästan vill lägga sig på golvet i ren protest och skrika samtidigt som han gör det! Haha..men det hinner väl lugna ner sig något tills bebis är född............ (intalar mig det iallafall ;))

I hear you...har likadant här hemma. Vet att det är mycket för att sonen och jag är väldigt lika (envisa), men just nu är inte heller tålamodet från min sida sådär jättebra heller. 
  • melodie

Hjärtat blev visst ett frågetecken när jag skrev från mobilen.. det skulle vara ett hjärta <3

• Pyrola
    Skrevspark skrev 2015-01-07 19:10:55 följande:

Verkar som att de jag skrev tidigare försvann :/ nåja provar igen :) har bim imorgon..

Mensvärken som alltid brukar komma lyser nu med sin frånvaro, ist drar de å sticker i tjejmagen..

Ömma bröst, fryser, luktar svett (brukar aldrig lukta eller svettas), kliar på kroppen, och kissar som om jag har uvi fast utan svid..

Tänkte testa med testlagrets sticka imorgon bitti, va tror ni? Förtidigt? :D

Jag testade med sticka från Apoteket en dag innan BIM, fick svagt streck då, men fick ett tydligt yes när jag testade RFSU:s digitala.
  • BabyJia
    MillisVanillis skrev 2015-01-07 21:32:23 följande:
    Mina närmsta kollegor vet, förra grav kräktes jag helt plötsligt så är bra för dom att veta. Chefen kommer få veta snart då jag blev sjukskriven tidigt förra gången så kan va bra och vara förberedd.
    Jag kommer få berätta för chefen oavsett vad det visar imorrn om jag får komma till gyn.

Måste förklara varför jag fick åka hem ikväll.
  • Lissing
    Madicken01 skrev 2015-01-07 06:57:29 följande:

Jag vet att det kan vara falsk trygghet men det känns ju ändå bra när strecket blir starkare och starkare!

Visst gör det. Skrattande
    Tog ett test idag jag med, visade "Gravid 2-3", på ÄL+ 17, så det stämde ju! Glad
    Lär ta ett till om några dagar, för att få se 3+ också Skrattande
    081118, 100703, BF 150912
  • Minlillaninja

Hej tjejer, hoppas det är okej att jag hoppar in här.

Blivande 23 åring med en tös på 2.5 år som plussade igår och enl sista mens är beräknad till 15/9 :)

• Madicken01
    Lissing skrev 2015-01-07 22:01:40 följande:

Visst gör det.

Tog ett test idag jag med, visade "Gravid 2-3", på ÄL+ 17, så det stämde ju! 

Lär ta ett till om några dagar, för att få se 3+ också 

Härligt :) Mår du bra? Några symptom?

Jag har inte mkt till symtom och var så glad i två dagar för jag hade inte en tillstymmelse till blödning men i kväll, tredje dagen utan, vid toabesök var det dax igen.... Hade fått upp hoppet igen men jag tappar det så fort jag ser blod :(

Vill få symtom !! Vill till och med må lite(!) illa!!
  • Madicken01
    Minlillaninja skrev 2015-01-07 22:03:24 följande:

Hej tjejer, hoppas det är okej att jag hoppar in här.

Blivande 23 åring med en tös på 2.5 år som plussade igår och enl sista mens är beräknad till 15/9 :)

Grattis och välkommen :)
  • Minlillaninja

Tack :)

Så spännande, så himla roligt med ett litet tillskott till familjen :)

• lördagsgodis

Vi är några som blöder i tråden... Jag har läst att 30% blöder någon gång under de tre första månaderna och att det är vanligare att blöda för omföderskor. Känns lite tröstande för min del iaf.

Svar på tråden BF september 2015!