• Svar på tråden BF september 2015!
  • snusmumriken
    BabyJia skrev 2015-01-08 08:33:04 följande:

Godmorgon alla gravida!

Nu efter kontakt med gyn, så ska jag få komma dit och bli undersökt. Hon sa att man kan bli ganska sjuk om det inte har kommit på rätt plats och man inte kollar upp det i tid. Så det känns skönt jag ska få kollat upp detta idag.

Lika bra och förbereda mig på att detta är en graviditet som inte blir fullbordad tyvärr:-/

Håller tummarna för dig idag, uppdatera gärna efteråt!
  • BabyJia
    snusmumriken skrev 2015-01-08 08:42:10 följande:
    Håller tummarna för dig idag, uppdatera gärna efteråt!
    Jo, det ska jag göra:)
  • tjoppan
    Madicken01 skrev 2015-01-08 08:12:44 följande:

I v.7 skall du kunna se ett hjärta!

Okej, funderar på att ta de i v8 eller 9 för att va säker :)
  • tjoppan

Godmorgon alla gravida!

Nu efter kontakt med gyn, så ska jag få komma dit och bli undersökt. Hon sa att man kan bli ganska sjuk om det inte har kommit på rätt plats och man inte kollar upp det i tid. Så det känns skönt jag ska få kollat upp detta idag.

Lika bra och förbereda mig på att detta är en graviditet som inte blir fullbordad tyvärr:-/

Håller tummarna för dig idag. <3
  • BabyJia
    I Walk The Line skrev 2015-01-08 08:42:19 följande:

BabyJia - skönt att det blir kollat!
    Jag tänker på dig

Hon jag prata med sa att det är en självklarhet att jag ska få bli undersökt. Jag vill ju veta vad som pågår och sen vill jag inte få sån smärta igen. Vill få detta fixat i tidigt skede...det är bättre än att få veta senare att graviditeten inte kan fortsätta liksom.
  • BabyJia
    tjoppan skrev 2015-01-08 08:47:26 följande:
    Håller tummarna för dig idag. <3
    Tack så mycket:) Mannen och jag åker nu runt halv 10, när han kommer och ska köra mig dit på sin rast.
  • Zmarchie

Godmorgon alla gravida!

Vad skönt att du får komma in och kolla idag. Hoppas allt ser ok ut.
  • Madicken01

Godmorgon alla gravida!

Håller tummarna för dig!!
  • Madicken01
    tjoppan skrev 2015-01-08 08:46:30 följande:

Okej, funderar på att ta de i v8 eller 9 för att va säker :)

Ja det låter ju bra. Är man där v.7 kommer man ändå undra v.8 och v.9 hur det står till ;) så har man tålamodet så är det ju bäst att vänta så länge som möjligt :). Jag kommer göra mitt när jag är i v.8 om allt går bra tills dess.
Svar på tråden BF september 2015!