• Svar på tråden BF september 2015!
  • Majrovan86

Hej tjejer!!! Nu kan jag pusta ut ;D Tog en sticka för några minuter sedan! Det ser ju bra ut! BIM imorgon. :) Tänkte ta ett digital då, eller behövs det?! ;p

Mb

• Madicken01
    Majrovan86 skrev 2015-01-07 13:14:49 följande:

Hej tjejer!!! Nu kan jag pusta ut ;D Tog en sticka för några minuter sedan! Det ser ju bra ut! BIM imorgon. :) Tänkte ta ett digital då, eller behövs det?! ;p

Mb

Grattis :)
  • Madicken01

[quote=74639117][quote-nick]MissJP skrev 2015-01-07 13:14:08 följande:[/quote-nick]Hur kan 7-10 dagar bli 12.. jag trodde vårdpersonal var bra på siffror. Hur kan de låta det ta så lång tid! Det kan fortfarande vara ett utomkved, hon kunde inte säga hundra att det inte var det. Så varför vänta så länge... jag blir lite arg nu.[/

Det förstår jag att du blir! Är det utomkved vill man ju inte gå med det längre än nödvändigt!!! Går det inte att få komma tidigare?

• Lissing

Jag

har kollat kön båda gångerna och kommer göra det nu med om bebis vill

visa det. Det är ingen big deal för mig vad det blir, så alltså är det

ingen "överraskning" eller något att vänta på. Man kollar allt annat på

ul, så varför hålla på könet?

081118, 100703, BF 150912
  • lördagsgodis

Jag hade en mini blödning igen i morse, lite brunt utblandat med flytningar... Den 13/1 kan inte komma fort nog! Jag vill inte må illa, ha molvärk och vara trött och ha ömma bröst helt utan något resultat för det:(

• PaLo
    eriwag skrev 2015-01-07 08:53:25 följande:

Tar dom hepatit c prov?

Ja, det kollar dem. Man lämnar prov för alla "vanliga" blodsmittor som lyder under smittskyddslagen..
  • MissJP
    Madicken01 skrev 2015-01-07 13:20:11 följande:

[quote=74639117][quote-nick]MissJP skrev 2015-01-07 13:14:08 följande:[/quote-nick]Hur kan 7-10 dagar bli 12.. jag trodde vårdpersonal var bra på siffror. Hur kan de låta det ta så lång tid! Det kan fortfarande vara ett utomkved, hon kunde inte säga hundra att det inte var det. Så varför vänta så länge... jag blir lite arg nu.[/

Det förstår jag att du blir! Är det utomkved vill man ju inte gå med det längre än nödvändigt!!! Går det inte att få komma tidigare?

Jag har försökt ringa halva dagen och typ 50 gånger men det är en telefonsvarare som säger att de inte kan ta emot fler samtal och att man ska försöka senare. Nu är deras telefontid slut för dagen. Jag fattar inte.. Läkaren skrev på lappen 7-10 dagar och den lämnades i receptionen. Det är ingen blaha-sak!
  • Madicken01

[quote=74639606][quote-nick]MissJP skrev 2015-01-07 14:41:51 följande:[/quote-nick]Jag har försökt ringa halva dagen och typ 50 gånger men det är en telefonsvarare som säger att de inte kan ta emot fler samtal och att man ska försöka senare. Nu är deras telefontid slut för dagen. Jag fattar inte.. Läkaren skrev på lappen 7-10 dagar och den lämnades i receptionen. Det är ingen blaha-sak![/

Det är ju inte okej! Ingen akutmottagning du kan åka till?

Svar på tråden BF september 2015!