BF september 2015!
Hej där - plussade i söndags och tänkte haka på här. BF 11/9 men med mitt första barn (född 2012) hade jag liknande datum för både ÄL och BF (fast andra månader) och han kom sen v 38+1 så vi får se om Pluppen gör något liknande om hen ens känner för att vara kvar förstås.
Pendlar mellan glädje och "herregud två-barnschock" men försöker tänka att har folk klarat sånt här förut så ska väl vi göra det också. Syskon är en himla kul grej (oftast).
Anade redan veckan efter ÄL att något fastnat, har samma typ av molvärk i livmodern och i ljumskarna som förra gången, men det är lite mer smärtsamt den här gången. Dessutom har smaksinnet förändrats och luktsinnet är känsligt. Mitt älskade kaffe smakar diskvatten - precis som förra gången. Enda skillnanden såhär tidigt är att jag då var sugen på sura/syrliga saker (svenska äpplen) medan den här gången kommer extrema sötsaksbegär mellan varven. Får se om illamåendet dyker upp också - det var såpass kraftigt förra gången att jag fick ett VUL i v 8 för att kolla så det inte var tvillingar samt Lergigan och sjukskrivning på deltid.
Nåja - det var min något omfattande introduktion i det här sammanhanget.