• Lillon

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Hej!

Igår tog jag upp det "stora samtalet" med min sambo om att jag vill börja försöka skaffa barn. Och till min stora glädje så vill han också!! Känns så pirrigt. Jag är 25, han 27 och vi har varit tillsammans i snart 5 år. Vi bor i Stockholmsområdet.

Jag har ingen aning om hur vi ska göra nu.. Är det bara att ha en massa sex runt ägglossning?! SkrattandeSkrattande Min mens tog slut 6 november så nu borde jag ha ägglossning runt den 21. Funderar lite på att köpa ägglossningstester, men kanske testar utan nu i några månader.

Folsyra ska jag gå och köpa idag på apoteket Glad

Någon som är i en liknande situation?
  • Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
  • Tigerlilja86
    Maglizz skrev 2014-11-25 21:37:02 följande:
    Jag förstår dig! Min pojkvän säger numera "mm" "ah" "kanske det" typ. Så är han. Jag vill veta nu om jag ska ha barn :(
    Det där med "mm" "ah" känner jag igen såå mycket! Jag vet iofs att han vill, men vill ha lite mer respons tillbaka :/
  • Lillon
    Tigerlilja86 skrev 2014-11-25 21:39:19 följande:

Det där med "mm" "ah" känner jag igen såå mycket! Jag vet iofs att han vill, men vill ha lite mer respons tillbaka :/

Jag försöker att inte tjata så mycket om det.. tur man kan hänga på såna här forum istället! ;)
  • Boonyi

Har ni tänkt på....

... hur otroligt söta små pyjamasar kan vara?

• Lillon
    Boonyi skrev 2014-11-25 21:55:54 följande:

Har ni tänkt på....

... hur otroligt söta små pyjamasar kan vara?

... och mössor... och sockor! !!!
  • Tigerlilja86
    Lillon skrev 2014-11-25 21:41:49 följande:
    Jag försöker att inte tjata så mycket om det.. tur man kan hänga på såna här forum istället! ;)
    Jo jag med.. Men svårt ibland ;).. Killar kanske inte tänker/känner på samma sätt som oss tjejer? Jag vet inte..

Haha ja eller hur, så man får prata av sig med andra som tycker och känner exakt likadant :P
  • Maglizz
    Tigerlilja86 skrev 2014-11-25 22:01:44 följande:

Jo jag med.. Men svårt ibland ;).. Killar kanske inte tänker/känner på samma sätt som oss tjejer? Jag vet inte..

Haha ja eller hur, så man får prata av sig med andra som tycker och känner exakt likadant :P

Har du kik/whatsapp? Då kan vi skriva och bolla med varandra :)
  • Tigerlilja86
    Lillon skrev 2014-11-25 21:57:11 följande:
    ... och mössor... och sockor! !!!
    Och hur söt är inte den där björnoverallen på H&M? Med små öron..
  • Boonyi

Oh no! Sockor.... Jag får ont i äggstockarna av att tänka på babysockor :)

• Boonyi
    Tigerlilja86 skrev 2014-11-25 22:03:32 följande:
    Och hur söt är inte den där björnoverallen på H&M? Med små öron..
    Ja den är helt otroligt söt... Hjärta
  • Tigerlilja86
    Maglizz skrev 2014-11-25 22:02:35 följande:
    Har du kik/whatsapp? Då kan vi skriva och bolla med varandra :)
    Tog bort min kik för det började skriva olika snuskiga killar/äldre män :O och skickade bilder!! NEJ tack inte ok.. Men whatsapp har jag :D.. Kan skicka meddelande till dig
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014