• Lillon

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Hej!

Igår tog jag upp det "stora samtalet" med min sambo om att jag vill börja försöka skaffa barn. Och till min stora glädje så vill han också!! Känns så pirrigt. Jag är 25, han 27 och vi har varit tillsammans i snart 5 år. Vi bor i Stockholmsområdet.

Jag har ingen aning om hur vi ska göra nu.. Är det bara att ha en massa sex runt ägglossning?! SkrattandeSkrattande Min mens tog slut 6 november så nu borde jag ha ägglossning runt den 21. Funderar lite på att köpa ägglossningstester, men kanske testar utan nu i några månader.

Folsyra ska jag gå och köpa idag på apoteket Glad

Någon som är i en liknande situation?
  • Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
  • Lillon

Spännande saker händer här nu, vi har fått trådens första plus! Wohhoo!! Grattis till Villblitre! Har gjort en ny rubrik som heter Gravid! Här kan vi också fylla i BF Kyss

{#emotions_dlg.flower}
    BIM-LISTA {#emotions_dlg.flower}

26/11

Anonym (Belle), andra barnet

28/11

Tigerlilja86, 28 år, andra barnet, andra försöket

29/11

CherryBlossom, 32 år, första barnet

5/12

Lillon, 25 år, första barnet, första försöket

Fastfrusen, 26 år, första barnet, första försöket

Monn, 28 år, första barnet, första försöket

cme86, andra barnet, fjärde försöket

6/12

Elinn, 31 år, tredje barnet, andra försöket

7/12

Maglizz, 21 år, första barnet, första försöket

8/12

Nisopa, 29 år, första barnet, första försöket

15/12

Teakfreak, 33 år, första försöket

Petra 228, 35 år, andra barnet, första försöket

17/12

Irlais, 28 år, andra barnet, första försöket

20/12

isabelless, första barnet, första försöket

24/12

TIlde1­5, första barnet, tredje försöket

25/12

Steph9006, första barnet, andra försöket

30/12

Boonyi, 30 år, första barnet, första försöket

--------------------------------------------------------------

Queen S, 24 år, första barnet

Anonym (planerar), tredje barnet

Myspys85, första barnet, första försöket

PlusGravid! Plus

Villblitre, 34 år, fjärde barnet, första försöket (BIM 24/11)
  • Boonyi

Grattis villblitre!!! Kul att få lite plus i tråden :) Hoppas det blir fler snart!

cme86: utomkved vad läskigt!?! Skönt att det gick vägen.

Själv har jag dag 61 i cykeln idag. ingen mens, ingen bebis :(

• Lillon

Tycker ni att jag ska lägga själva listan i huvudinlägget istället? Eller ska den vara här i flödet? Kan man redigera huvudinlägget hur länge man vill?

• Maglizz
    VillBliTre skrev 2014-11-26 13:01:31 följande:

Ok :) håll i hatten !! Tog ju ett cb i mån. Visade så otydligt men men. Tog ett RFSU testa tidigt idag. Svagt svagt streck. Tänkte va f-n är det här. Köpte ett digitalt. Vips gravid 1-2 så lycklig just nu :) håller tummar o tår för er alla :) stor kram från mig

Grattis!! Åh vad kul! När hade du BiM egentligen? Känner du något särskilt? :)
  • fastfrusen
    Lillon skrev 2014-11-26 18:09:46 följande:

Tycker ni att jag ska lägga själva listan i huvudinlägget istället? Eller ska den vara här i flödet? Kan man redigera huvudinlägget hur länge man vill?

Jag vet inte hur länge man kan redigera huvudinlägget men om det är relativt obegränsat så tycker jag det ska vara där! :) 
  • Lillon

Man kunde tydligen bara lägga till ny text, inte redigera :( Så det blir väl att skriva listan i flödet tyvärr, annars kommer huvudinlägget att bli aplångt om det ska uppdateras hela tiden.

• Petra 228
    Lillon skrev 2014-11-26 18:23:22 följande:

Man kunde tydligen bara lägga till ny text, inte redigera :( Så det blir väl att skriva listan i flödet tyvärr, annars kommer huvudinlägget att bli aplångt om det ska uppdateras hela tiden.

o
  • Petra 228
    Petra 228 skrev 2014-11-26 19:59:45 följande:
    Vad snyggt du har gjort ;) Synd att man inte bara kan redigera. Blir ju mycket jobb att fixa till den varje gång..
  • Lillon
    Petra 228 skrev 2014-11-26 20:05:33 följande:

Vad snyggt du har gjort ;) Synd att man inte bara kan redigera. Blir ju mycket jobb att fixa till den varje gång..

Äh tycker det är lite kul att fixa. Än så länge ;)
  • cme86

Nja det gick väll inte direkt vägen. Blev akut operation o de tog min högra äggledare :/ men nu mår ja bra i övrigt o försöker blicka framåt ;)

Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014