Inlägg från: Tigerlilja86 |Visa alla inlägg
  • Tigerlilja86

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Får jag va med här:)? 28 år med en son på 8. Jag och min nya kille ska försöka fixa ett syskon till min son :D vårt andra försök nu och jag har BIM på fredag!!! Så spännande det är..

Bor i Stockholm också :)

• Tigerlilja86
    Maglizz skrev 2014-11-25 19:45:49 följande:

Vilken helsikesdag det varit idag. Haft molande värk i nedre delen av ryggen hela dagen, så varit soffan hela dagen(praktiskt när man brutit foten också). :(

Samtidigt har jag legat och klappat på min egen mage och sagt "måtte han däruppe vara glad på mig och ge mig ett plus den dagen jag testar". Hur sinnesjukt? Är jag den enda här som går med bebis på sinnet 24/7? Min sambo är väldigt trött på mitt eviga prata om namn och diverse saker... Åh vad man önskar att man hade kompisar i samma sits! (Flyttade 30 mil för min sambo så känner ingen här...).

Sorry för dethär, men någon kanske kan identifiera sig i det jag skriver?

Jag förstår dig! Min kille börjar tröttna på mitt prat även fast han tycker det är spännande, han tycker att jag ska lugna ner mig och lnte tänka så mycket :)..

Så jag är likadan och tänker 24/7.. Jag har inte många vänner i samma sits heller
  • Tigerlilja86
    Lillon skrev 2014-11-25 21:27:20 följande:
    Välkommen! :) lägger till dig i listan imorgon!
    Tack :)
  • Tigerlilja86
    Maglizz skrev 2014-11-25 21:37:02 följande:
    Jag förstår dig! Min pojkvän säger numera "mm" "ah" "kanske det" typ. Så är han. Jag vill veta nu om jag ska ha barn :(
    Det där med "mm" "ah" känner jag igen såå mycket! Jag vet iofs att han vill, men vill ha lite mer respons tillbaka :/
  • Tigerlilja86
    Lillon skrev 2014-11-25 21:41:49 följande:
    Jag försöker att inte tjata så mycket om det.. tur man kan hänga på såna här forum istället! ;)
    Jo jag med.. Men svårt ibland ;).. Killar kanske inte tänker/känner på samma sätt som oss tjejer? Jag vet inte..

Haha ja eller hur, så man får prata av sig med andra som tycker och känner exakt likadant :P
  • Tigerlilja86
    Lillon skrev 2014-11-25 21:57:11 följande:
    ... och mössor... och sockor! !!!
    Och hur söt är inte den där björnoverallen på H&M? Med små öron..
  • Tigerlilja86
    Maglizz skrev 2014-11-25 22:02:35 följande:
    Har du kik/whatsapp? Då kan vi skriva och bolla med varandra :)
    Tog bort min kik för det började skriva olika snuskiga killar/äldre män :O och skickade bilder!! NEJ tack inte ok.. Men whatsapp har jag :D.. Kan skicka meddelande till dig
  • Tigerlilja86
    Boonyi skrev 2014-11-25 22:03:40 följande:

Oh no! Sockor.... Jag får ont i äggstockarna av att tänka på babysockor :)

Hahahah underbart sagt ;)...
  • Tigerlilja86
    CherryBlossom skrev 2014-11-26 06:07:27 följande:

Börjar närma dig för mig nu, men jag ställer in mig på mens, har ju inga direkta symptom och dessutom kände jag mig väldigt pms:ig igår, haha!

Jag skulle nog (som diskuterades ovan) berätta för familj och nära vänner direkt, men vänta med jobbet och så tills man är lite mer säker... Dvs efter v 12? :)

När har du bim? :)
  • Tigerlilja86
    VillBliTre skrev 2014-11-26 13:01:31 följande:

Ok :) håll i hatten !! Tog ju ett cb i mån. Visade så otydligt men men. Tog ett RFSU testa tidigt idag. Svagt svagt streck. Tänkte va f-n är det här. Köpte ett digitalt. Vips gravid 1-2 så lycklig just nu :) håller tummar o tår för er alla :) stor kram från mig

Grattis :)
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014