Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Välkommen! Kul med flera och skönt att inte längre vara sist ut i planeringen
Vilket barn i ordningen väntar du och vet du vad det är?
ChiliFrö: Jag var också på Ullared igår , vi kanske gick förbi varandra
Vad blev det för blöjhink?
Jisses vad det gick åt pengar men blev lite julklappar redan till dottern förutom rengörningsmedel o en hel del saker till bebis. Känner mig lite mer redo för bebis nu än innan
billies: Känner inget i fiffi men däremot har jag sammandragningar och kämpar med illamående.
mammamia: Välkommen!
Tjenis tjejer! Inne här å läser en del, va med lite i början men sen har jag inte haft något att säga riktigt å dagarna har flutit på.. Men hade varit kul att vara med så här på slutet . Har 30 dagar kvar idag! Måste fråga med om jag är den enda med öm fiffi speciellt efter att ha suttit/legat ner en stund? å ifall ni också har sammandragningar typ konstant? Av allt man gör.. Glad att jag sluppit förvärkar hittills iaf
Jisses vad det gick åt pengar men blev lite julklappar redan till dottern förutom rengörningsmedel o en hel del saker till bebis. Känner mig lite mer redo för bebis nu än innan
billies: Känner inget i fiffi men däremot har jag sammandragningar och kämpar med illamående.
Uppdaterar listan lite, lägger bla till Huldran som inte fanns med i listan (nu är vi två på 20/6 )
Bf-lista
12 Juni emtfb, 2:a barnet, flicka
12 Juni Karro80, 2:a barnet, ?
14 Juni ChiliFrö, 2:a barnet,?
16 juni Gasellen87, 2:a barnet, ?
17 Juni Kelsson1, 2:a barnet, pojke
20 Juni Jamtlandstaus, 3:e barnet, flicka
20 Juni Huldran, 3:e barnet
28 Juni Mammamia86, 1:a barnet, flicka
Ja usch, du verkar ha haft det jobbigt så jag kan förstå dig. Du ligger ju dessutom lite före mig
Känner mig också ganska klar med att vara gravid men känner för bebisens, familjens och husrenoveringens skull att hon gärna får ligga kvar i magen den dryga månaden som är kvar.
Själv har jag blivit sjuk igen med feber, hosta o ont i halsen immunförsvaret är verkligen inte bra på migdenn graviditet och att vara sjuk så här ofta är inget jag är van vid! Men några dagar i sängen kanske bara gör mig gott...
Ahh kan mycket väl va så ja att barnet borrar sig neråt, kommer knappt ihåg hur de va med första sonen för 2,5 år sen jag jobbar min sista helg denna helgen, så ett sista golvpass ikväll ska bli riktigt gott då det känns en hel del i kroppen efteråt. Synd man inte hade tid att fira det något.. Haha.
Så kul hur det skiljer sig så här mycket även om vi alla är på sluttampen nu. Tråkigt att läsa om illamående dock, det tänker man ju mest hör till början hoppas det släpper!
7 juni, billies, 2:a barnet, pojke
12 Juni emtfb, 2:a barnet, flicka
12 Juni Karro80, 2:a barnet, ?
14 Juni ChiliFrö, 2:a barnet,?
16 juni Gasellen87, 2:a barnet, ?
17 Juni Kelsson1, 2:a barnet, pojke
20 Juni Jamtlandstaus, 3:e barnet, flicka
20 Juni Huldran, 3:e barnet
28 Juni Mammamia86, 1:a barnet, flicka
Hej! :) BF 16e juni, väntar en gosse enligt ultraljudet. Första barnet här :) så lite nervös är man nu när förlossningen snart står vid dörren.
Ni som väntar andra eller tredje, hade ni några särskilda känningar innan förlossningen startade tidigare gång/-er?
Min förra startade pang! Som en blixt från klar himmel. Men denna gången blir de nog annorlunda för allt är annorlunda *skrattar*