Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Så glömde jag att berätta att hb var 122 på mig och har inte tagit en enda järntablett under hela graviditeten , med dottern fick jag knapra på järntabletter från vecka 20 och höll mig då ändå knappt över 111.
Jag har mycket större mage men mindre SF denna gång.. Magen hänger liksom rak fram..
Jamtlandstaus: Tror att SF låg +1 jämfört med veckan jag var i.
ChiliFrö: Hur går det ihop med större mage men mindre SF? (det är nog bara jag som är trög som vanligt )
Ego: Nu är TUL genomförd och lilla rackaren ligger på +7.7% och hade vänt på sig (han låg med huvudet neråt i tisdags när vi var hos BM). Hoppas bara att han inte blir allt för stor innan förlossning och att han snart har vett att vända på sig och stanna med huvudet neråt.
Ego: Nu är TUL genomförd och lilla rackaren ligger på +7.7% och hade vänt på sig (han låg med huvudet neråt i tisdags när vi var hos BM). Hoppas bara att han inte blir allt för stor innan förlossning och att han snart har vett att vända på sig och stanna med huvudet neråt.
Emtfb: hon ville inte våga sig på någon gissning om födelsevikt utan sa bara att normalspannet ligger mellan 3500 o 4200 gram så troligtvis ligger han närmare övre gränsen om tillväxten fortsätter i samma takt o jag går tiden ut.
Fruktansvärt med magsjuka, hoppas det är över för er del nu för resten av året.
Här har sonen också haft magsjuka men mannen och jag har klarat oss, hittills i alla fall. Han fick feber igår också. Lite sisådär med sömnen senaste nätterna...
Kunde inte hålla oss igår utan monterade bebisens säng. Hade tänkt hitta på blocket men hittade ett bra erbjudande på nätet till nästan samma pris så slog till på det. Nu kom den i förrgår och i stället för att ha kartongen stående så monterade vi den. Fick möblera om lite för att få till det. Måste göra lite mer mysigt i bebishörnan sen, men har ju tid på oss.
Karro: Hoppas att ni slipper magsjukan o att lillkillen kryar på sig. Mysigt med monterad säng, Vi har inte någonting klart än, får försöka sätta fart snart är ku inte så många veckor kvar nu.
Jamtlandstaus: Tror att SF låg +1 jämfört med veckan jag var i.
ChiliFrö: Hur går det ihop med större mage men mindre SF? (det är nog bara jag som är trög som vanligt )