Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Vi fick massor med könsneutrala kläder vilket jag tjatat på min sambo att vi behöver köpa för allt som fanns i lådan nu är rosa, spets eller klänning *asgarvar * vore taskigt om det va en pojk ;) sen lite nappar, vilket jag också pratat om och några paket blöjor samt en blöjtårta. En flygplans spargris från något fint märke som jag inte känner till :P
Vi satt mest och fikade jag hade fruktansvärt ont och mycket sammandragningar så jag ville nästan åka in för min sambo hade lurat med mig hemifrån och vi va halvvägs till sjukhuset och inte alls långt från en barnvakt så jag kände att vi lika gärna kunde stannat en stund ifall de blev värre så hade jag velat åka in men min sambo sa vi åker hem så kan du lägga dig :P men de satt 10 Pers i köket när vi kom hem. Så på med ett leende och kör ;) ne dom visste allt att jag hade ont och inte va i vidare skick.
Det känns inte läskigt alls om bebisen kommer snart. Jag vill bara ha ut den nu. Är så trött på att vara gravid och får mer och mer åkommor.. Har börjat spy, allt har äter under fm kommer upp därför stannat i viktökning. Restless legs är min sängplatser.. För att gnälla lagom :/
Efter v 34 så är den färdig i stort sett och måndag är redan 36 så då blir vi inte kvar så länge utan om allt ser bra ut efter 3 dygn så får man åka hem.
Så hinner jag bara till Ullared imorgon och får tvättat upp allt på lördag samt packat klart BB väskan på söndag så är vi redo sen :D
Bf-lista
12 Juni emtfb, 2:a barnet, flicka
12 Juni Karro80, 2:a barnet, ?
14 Juni ChiliFrö, 2:a barnet,?
17 Juni Kelsson1, 2:a barnet, pojke
20 Juni Jamtlandstaus, 3:e barnet, flicka
Mycket lyckad Ullareds resa idag! Hittade allt viktigt så nu är vi beredda! Lagom lång vistelse på 4 timmar inklusive lunch och fika!
Mycket lyckad Ullareds resa idag! Hittade allt viktigt så nu är vi beredda! Lagom lång vistelse på 4 timmar inklusive lunch och fika!
Tjenis tjejer! Inne här å läser en del, va med lite i början men sen har jag inte haft något att säga riktigt å dagarna har flutit på.. Men hade varit kul att vara med så här på slutet . Har 30 dagar kvar idag! Måste fråga med om jag är den enda med öm fiffi speciellt efter att ha suttit/legat ner en stund? å ifall ni också har sammandragningar typ konstant? Av allt man gör.. Glad att jag sluppit förvärkar hittills iaf
Å så roligt! Vill också komma dit snart igen, men det är många mil att åka... Blir inte innan bebis denna gång.
Vilka var dina bästa fynd?
Oj va tiden går! Var hur länge sedan som helst man va inne här. Men nu börjar de verkligen närma sig!
Hur är det med alla? Har ni allt fixat till bebis? Jobbar ni fortfarande? När ska ni gå hem isf?
Lägger till mig på bf-listan också :)
Bf-lista
12 Juni emtfb, 2:a barnet, flicka
12 Juni Karro80, 2:a barnet, ?
14 Juni ChiliFrö, 2:a barnet,?
16 juni Gasellen87, 2:a barnet, ?
17 Juni Kelsson1, 2:a barnet, pojke
20 Juni Jamtlandstaus, 3:e barnet, flicka
Ny här... Har bf 28/6... :)