Skogisen skrev 2014-10-07 21:52:06 följande:
Vi har bara försökt i några månader (fick mf med mitt ex) så har gått fort för oss o det är jag väldigt tacksam för vet inte om jag skulle palla 14 månader :/ har ett par funderingar till, någon mer som känner sig små deppig, borde vara själaglad o vill verkligen att allt ska gå bra men känner mig hängig o emellanåt likgiltig :( sen undrar jag hur ni hanterar situationen på jobbet? Själv jobbar jag i en förbutik på en stormarknad o måste stå o va trevlig hela dagarna o det är svårt när man mår jätte illa o kräks när man ätit, men man vill ju inte berätta för tidigt...
Jag känner som du, lite smådeppig generellt. Fast jag är egentligen fantastiskt lycklig ju! Jag börjar bli väldigt väldigt TRÖTT och funderar på om det hänger ihop med det? Kanske lite ökad känslighet också. Jag grät i bilen till jobbet igår när de pratade om Ebola. Det är ju hemskt såklart, men jag brukar inte gråta åt sånt i vanliga fall. Så jag tänker att trötthet och känslighet gör att jag känner mig lite deppig och hängig.
På jobbet vill jag verkligen inte berätta för tidigt. Jag har ett väldigt rörligt jobb, är sjukgymnast och flyttar mig mellan flera avdelningar på ett sjukhus, så jag kan lätt gå undan om det behövs. Det jobbiga är väl om jag är upptagen med en patient och börjar må illa men det är ingen fara än så länge. Jag dricker vatten mot illamåendet och det är ingen som undrar över det. Det värsta är att jag gått från att dricka 3-4 koppar kaffe till max 1. Och flera dagar har jag fått hälla ut hälften för det smakar blä. Snart kommer någon komma på mig!