Ia85 skrev 2014-10-07 17:19:19 följande:
Då hoppar jag in här oxå! Plussade 23/8 och är ny enligt gyn i vecka 10 (9+3). Jag har varit på två vul, ett i vecka 6 och ett i vecka 7. På det sista fick vi se ett hjärta ticka :) Jag gick på vul då jag hade ihållande blodblandade flytningar. Två dagar efter mitt sista vul började en period med blod igen. Så kan aldrig riktigt slappna av. Kommer att kunna börja njuta av min graviditet när jag sett ett levande foster efter vecka 12.
För övrigt mår jag väl sådär, mår väldigt illa och kräks lite då och då. Täppt i näsan, TRÖTT, ömma bröst, huvudvärk och muntorr. Visst är det fantastiskt :P
Väldigt bra initiativ att starta denna grupp Diamant! Och grattis alla!
Yay välkommen Ia!
Förstår att det måste vara jobbigt med flytningarna, men för varje dag närmar du dig v. 12 så en dag i taget, och så har vi varandra att noja ihop med hehe ;)
Min man sa för någon dag sen "Tänk att du är gravid, och jag som trodde att vi skulle få kämpa jättelänge med det pga dina sjukdomar".
Haha! Kan ni fatta! Det måste ju ändå betyda att vår grupp har funkat, då mannen inte märkt hur jobbigt det har varit! :P