Vi runt 30 som plussat för första gången!
Hoppar in jag oxå, är i V6 (5+1) o har mensvärksliknande känsla hela tiden, är jag ensam om det?
Hoppar in jag oxå, är i V6 (5+1) o har mensvärksliknande känsla hela tiden, är jag ensam om det?
Jo det står ju så på dom flesta ställena :) lite svårt o förstå att något som är obehagligt ska vara bra bara :) är lite nojjig oxå då jag haft mf tidigare...
Va skönt att det inte bara är jag :)
Vi har bara försökt i några månader (fick mf med mitt ex) så har gått fort för oss o det är jag väldigt tacksam för vet inte om jag skulle palla 14 månader :/ har ett par funderingar till, någon mer som känner sig små deppig, borde vara själaglad o vill verkligen att allt ska gå bra men känner mig hängig o emellanåt likgiltig :( sen undrar jag hur ni hanterar situationen på jobbet? Själv jobbar jag i en förbutik på en stormarknad o måste stå o va trevlig hela dagarna o det är svårt när man mår jätte illa o kräks när man ätit, men man vill ju inte berätta för tidigt...
Är oxå extremt trött så är nog som du säger att dråpligheten o tröttheten hänger ihop, särskilt i kombination hormonerna :)
Mina kollegor har redan börjat fråga o misstänka, särskilt min kusin som jobbar med mig, har haft svårt att jobba hela dagar då illamåendet tar musten ur mig. Har dessutom en hel del stress på jobbet o känner av direkt när det blir det minsta för mycket, då låser sig hjärnan o känner mig alldeles stum... Funderar på o berätta för chefen så iaf hon vet vad som är på g o kanske kan hjälpa till att underlätta situationen...
Deppigheten skulle det stå
Jag berättade precis för min pojkvän som precis kom efter varit utomlands! Känns så underbart att äntligen (efter vetat detta i 5dagar) kunna dela glädjen med honom! Han är bra för han lugnar ner mig lite. Jag är dock fortfarande lite rädd för att mina streck inte är tillräckligt starka o att man inte ser än tydlig stegring från dag till dag.. Är det någon som vill stilla min oro o lägga upp en bild på sina gravtest innan o efter bim? Om ni tagit flera alltså.. (Jag har tagit 9 st nu) alla positiva men ingen jättestarkt.
Åhh va fint +
*avis* ;)
Bim+3 idag men testade sist igår bim+2
Så här såg ett utav testen ut..
längesen jag skrev här nu, är 12+2 nu o har en hemma o vilar dag då jag hade en liten o säkerligen helt ofarlig blödning imorse, har haft några tuffa veckor med alla symptom + lite, men känns som att det är påväg att vända nu ???? börjar ha lite mage o börjar inse att vi ska ha en liten bebis i juni ???? hur är det för alla andra, börjar ni se att ni är gravida?
Ena bilden är 6+4 o andra är idag 12+2 ????
åh va roligt att ha bild på "före" och efter, det syns ju verkligen skillnad på dig nu :)
jag ser gravid ut nu tycker jag och igår kväll efter att ha ätit middag ute på stan och magen var extra hård och utspänd så hoppades jag att jag skulle springa på någon jag kände för o bli påkommen med att jag e gravid.
Hej Igen alla, tyvärr va blödningen igår början på ett missfall, var o gjorde vul idag o verkar som att vår lilla grodd slutade växa för 4-5 veckor sedan, inte mycket man kan göra åt det, bara att blöda ut, sörja o läka o sen på't igen bara ???? nu vet vi ju att vi kan bli gravida ???? tar nu ännu en paus härifrån men hoppas kunna hoppa på tråden med ett myt bf snart ???? lycka till alla, vi kommer få helt fantastiska små underverk allihopa så småningom ??????
O alla mina fina smiles blir ??? :( men men va massa <3 o :)... :)