Diamant skrev 2015-01-03 00:40:02 följande:
Kul att fler varit på UL nu!
God fortsättning allihopa, nu är det året vi blir mammor! :)
Vi har RUL på fredag, kommer bli en sjuuuuukt lång vecka!
Vi har bestämt vi kommer ta reda på kön om det går att se, men inte berätta för någon att vi tagit reda på det.
Jag oroar mig för att inte bonda med bebisen så tar reda på det för att det ska vara "lättare" att relatera till någon man vet lite mer om :)
Hur gör ni andra?
Ia85, jag har varit sjukskriven i 2månader nu, ska försöka jobba igen nästa vecka men får se hur det går!
Din arbetsplats är skyldig att ge dig andra arbetsuppgifter om din hälsa kräver det.
Eftersom jag mått skit har det faktiskt varit skönt att gå hemma, trodde ALDRIG att jag skulle klara det då jag älskar mitt jobb och blir så rastlös när jag inte jobbar men har verkligen behövt vara hemma.
Jag håller verkligen med om att det är lättare att relatera när man vet könet. Nu pratar vi om henne, att hon rör sig och hur hon kommer bli. Det känns mysigt på något vis och mer på riktigt nu :)
Jo, jag har förstått att de har en skyldighet att fixa en annan tjänst men nu får de fixa det via försäkringskassan för jag orkar inte tjafsa mer. Jag har verkligen försökt vara schysst och hållt dem uppdaterade om min graviditet men eftersom jag inte får ett skit tillbaka så får de hantera det där själva nu känner jag.
Nu är det fokus på min hälsa och på bebisen :)
Skönt att du har kunnat gå hemma och känt att det varit bra. Hoppas att jag kommer känna detsamma :)