• Diamant

Vi runt 30 som plussat för första gången!

Spin-Off tråd för oss som följdes åt, stöttade och hejade på varandra i tråden 'Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU' och som nu plussat!

Här fortsätter vi följas åt, stötta och dela erfarenheter med varandra :)

• Svar på tråden Vi runt 30 som plussat för första gången!
  • Fjällsippa
    Lisen84 skrev 2014-10-08 17:59:25 följande:

Jag berättade precis för min pojkvän som precis kom efter varit utomlands! Känns så underbart att äntligen (efter vetat detta i 5dagar) kunna dela glädjen med honom! Han är bra för han lugnar ner mig lite. Jag är dock fortfarande lite rädd för att mina streck inte är tillräckligt starka o att man inte ser än tydlig stegring från dag till dag.. Är det någon som vill stilla min oro o lägga upp en bild på sina gravtest innan o efter bim? Om ni tagit flera alltså.. (Jag har tagit 9 st nu) alla positiva men ingen jättestarkt.

Jag tog bara en sticka, hade med svagt streck, och sen tog jag ett digitalt med veckoindikator innan bim. Några dagar senare tog jag ett till digitalt med veckoindikator bara för att kolla så hormonerna steg. De är ju inte 100% säkra men hade jag varit dig så hade jag tagit ett med veckoindikator istället för flera vanliga stickor med svårtolkade streck. Då kan du jämföra med hur många veckor du beräknar vara.
  • Lisen84
    Diamant skrev 2014-10-08 20:55:06 följande:

Vad skönt att äntligen fått berätta! Hur berättade du? Vad sa han? :)

Jag hade skrivit ett kort där det stod grattis! O klistrat in ett av gravtesten.

Han har varit hemma på begravning så han är rätt låg..han blev inte lika superglad som jag hoppades men det är ju inte så konstigt kanske.

Hur känner ni er? Gravsymptom? När ska ni på inskrivningssamtal?

Gonatt tjejer! ( sjukligt trött nu för tiden..) ;)
  • Skogisen
    Lisen84 skrev 2014-10-08 17:59:25 följande:

Jag berättade precis för min pojkvän som precis kom efter varit utomlands! Känns så underbart att äntligen (efter vetat detta i 5dagar) kunna dela glädjen med honom! Han är bra för han lugnar ner mig lite. Jag är dock fortfarande lite rädd för att mina streck inte är tillräckligt starka o att man inte ser än tydlig stegring från dag till dag.. Är det någon som vill stilla min oro o lägga upp en bild på sina gravtest innan o efter bim? Om ni tagit flera alltså.. (Jag har tagit 9 st nu) alla positiva men ingen jättestarkt.

Har bara från bim +9. Första indikationen fick jag bim +4 o då såg inte karln det... Men lägger upp den bilden jag har :)
  • Skogisen
    Lisen84 skrev 2014-10-08 22:08:26 följande:

Åhh va fint +

*avis* ;)

Men är först idag jag fått så kraftigt, före har det varit jätte svaga. Hur långt efter bim är du?
  • Lisen84
    Skogisen skrev 2014-10-08 22:16:28 följande:

Men är först idag jag fått så kraftigt, före har det varit jätte svaga. Hur långt efter bim är du?

Bim+3 idag men testade sist igår bim+2

Så här såg ett utav testen ut..
  • Lisen84
    Fjällsippa skrev 2014-10-08 21:37:33 följande:

Jag tog bara en sticka, hade med svagt streck, och sen tog jag ett digitalt med veckoindikator innan bim. Några dagar senare tog jag ett till digitalt med veckoindikator bara för att kolla så hormonerna steg. De är ju inte 100% säkra men hade jag varit dig så hade jag tagit ett med veckoindikator istället för flera vanliga stickor med svårtolkade streck. Då kan du jämföra med hur många veckor du beräknar vara.

Har köpt digital som jag ska testa till helgen :)
  • Skogisen
    Lisen84 skrev 2014-10-09 06:49:26 följande:

Bim+3 idag men testade sist igår bim+2

Så här såg ett utav testen ut..

Hade inte mer än så då heller, började fundera på vad som var fel med mig, brukar kunna ställa klockan efter min mens o har fått tidigt utslag på gravtest tidigare.

Testa igen om några dagar så får du säkert ett fint plus oxå :)
Svar på tråden Vi runt 30 som plussat för första gången!