• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • Lavelii

Maddie85

När är BIM?? Hoppas hoppas!!

Jag ska egentligen ha BIM imorgon men min ÄL var ju sen. Så BIM är väl kanske oxkså flyttad då. Bara att vänta och se.

Tror inte på någon grav för min del senna gång dock.

• maddie85
    Lavelii skrev 2014-11-15 18:27:34 följande:

Maddie85

När är BIM?? Hoppas hoppas!!

Jag ska egentligen ha BIM imorgon men min ÄL var ju sen. Så BIM är väl kanske oxkså flyttad då. Bara att vänta och se.

Tror inte på någon grav för min del senna gång dock.

Jag hoppas också, enligt min app så är jag på bim+13 idag, bim imorgon, men vet ju inte till hundra procent när ägget lossna, men jag har nu endast molande värk på höger sida, typ som håll, fast hela tiden! Någon annan som haft så? Tänker inte testa på några dagar nu! Hur känner du Laveliii?
  • maddie85
    maddie85 skrev 2014-11-16 14:47:41 följande:
    Jag hoppas också, enligt min app så är jag på bim+13 idag, bim imorgon, men vet ju inte till hundra procent när ägget lossna, men jag har nu endast molande värk på höger sida, typ som håll, fast hela tiden! Någon annan som haft så? Tänker inte testa på några dagar nu! Hur känner du Laveliii?
    Oj inte bim+13 utan ÄL+13
  • Emmett

Hej tjejer!

Ha inte vare aktiv ett tag för ja har haft fullt upp med jobb och söka lägenhet osv.. Idag, äntligen!! 5 månader efter MF fick jag det efterlängtade plusset!!

Det värsta är att jag vart liksom inte glad (självklart är ja så glad att ja spricker) men rädslan gör ett nytt MF tar över lixom.. Huvva!

• Lavelii
    maddie85 skrev 2014-11-16 14:47:41 följande:

Okej. Idag är BIM för min del om jag går efter appen men jag litar som sagt inte på den. Känner absolut ingenting. Varken inför mens eller en grav. Kände inget den månad jag plussade heller förrän jag redan var i va 6 typ (det var då jag testade, hade gått över BIM typ två veckor när jag testade). Så ja, varken molnande värk eller annat. Och min temp är inte stadig heller. Pendlar mellan 36.9 och 37.1 sedan ÄL. Återstår att se. Kommer inte testa förrän veckan slut om inte mensen kommit till dess.

När tänker du att du vill testa? När var det du testade sist??
  • Lavelii
    Emmett skrev 2014-11-16 16:00:37 följande:

Hej tjejer!

Ha inte vare aktiv ett tag för ja har haft fullt upp med jobb och söka lägenhet osv.. Idag, äntligen!! 5 månader efter MF fick jag det efterlängtade plusset!!

Det värsta är att jag vart liksom inte glad (självklart är ja så glad att ja spricker) men rädslan gör ett nytt MF tar över lixom.. Huvva!

Stort stort grattis!! Förstår din rädsla men då får man påminna sig själv om att sannolikheten generellt faktiskt inte är så stor att man får två MF på raken. Och att rädslan och stressen över det inte minskar risken heller. Njut!! Och stort grattis igen. Liten bebbe i magen lagom till jul! Bättre present kan man väl inte få!
  • maddie85

Åhh grattis Emmett!!!! Jag blir jätteglad för din skull!!!!

Själv är det kört, nu precis kom min mens.. En dag för tidigt och det har nästan aldrig hänt, usch blev så ledsen nu.. Det gör ont psykiskt... Det kommer ta evigheter det här

• Emmett
    Lavelii skrev 2014-11-16 18:30:43 följande:

Stort stort grattis!! Förstår din rädsla men då får man påminna sig själv om att sannolikheten generellt faktiskt inte är så stor att man får två MF på raken. Och att rädslan och stressen över det inte minskar risken heller. Njut!! Och stort grattis igen. Liten bebbe i magen lagom till jul! Bättre present kan man väl inte få!

Så himla skönt att höra alla peppande ord, men rädslan kommer jag nog ha kvar till första vul/ul :( Huvva, kommer bli långa veckor! Men som sagt man ska väl försöka tänka possetivt och njuta även fast de är svårt! Men har kraftiga symptomer + att ja fick ett starkt possetivt redan efter 10 sekunder och ja fick inte ett possetivt gravtest förns vecka 6 sist. Bara hålla tummar och tår, och nu håller ja tummar och tår för att de är eran tur snart :)
  • Emmett
    maddie85 skrev 2014-11-16 19:30:23 följande:

Åhh grattis Emmett!!!! Jag blir jätteglad för din skull!!!!

Själv är det kört, nu precis kom min mens.. En dag för tidigt och det har nästan aldrig hänt, usch blev så ledsen nu.. Det gör ont psykiskt... Det kommer ta evigheter det här

Tack!

Nej va trist, som ja skrev innan ja håller och hoppas att de är eran tur snart!! Det vet jag att de är också, ja hade nästan tappat hoppet och va helt säker på att de inte skulle gå vägen denna månad för ja tyckte vi va alldeles för sen efter ägglossningstestet, men så va inte fallet :)
  • lovley00

Det är stegring på äl-testet nu så tror på äl ons-tor så första riktiga försöket nu. Spännande :)

Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3