• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • Emmett
    Lantis86 skrev 2014-10-16 21:25:12 följande:

Nä inte än:) men tro inte jag ska testa, inte förrns mensen är sen:P när vane du hade bim?

Maddie: hur går det för dig? :)

Okej, själv är ja för nyfiken för de :p imorgon har jag BIM, försöker och inte känna efter symtomet och hoppas för mycket... Så jobbigt att bli besviken månad på månad! Men ja håller tummarna att mensen uteblir imorgon ;)
  • maddie85
    Lantis86 skrev 2014-10-16 21:25:12 följande:
    Nä inte än:) men tro inte jag ska testa, inte förrns mensen är sen:P när vane du hade bim?

Maddie: hur går det för dig? :)
    Hallå!:) här kommer fortfarande ingen mens och jag har inga symtom heller på varken det eller gradivitet? Gör ett test i helgen igen! Hur går det för dig?
  • maddie85
    Emmett skrev 2014-10-16 22:12:20 följande:
    Okej, själv är ja för nyfiken för de :p imorgon har jag BIM, försöker och inte känna efter symtomet och hoppas för mycket... Så jobbigt att bli besviken månad på månad! Men ja håller tummarna att mensen uteblir imorgon ;)
    Lycka till! Håller tummarna! Berätta sen hur det gick!
  • Lantis86

Kunde inte hålla mig, inte känt att mensen är på väg idag så jag testade.... Och det var positivt:D känner inget, men nu jäklar ska jag börja med medicin!!! Hur går det för er andra?:)

• Mammamelle82
    Lantis86 skrev 2014-10-19 11:20:01 följande:
    Kunde inte hålla mig, inte känt att mensen är på väg idag så jag testade.... Och det var positivt:D känner inget, men nu jäklar ska jag börja med medicin!!! Hur går det för er andra?:)
    stort grattis!=)
  • Plutten120301

Å stort grattis!!

• Plutten120301

En fråga till er som haft mer än en mens sedan MF/MA. Efter hur många dagar kom första mensen och sedan hur lång blev nästa normala cykel? Blev den som ni hade innan MF/MA?

Jag fick första efter 32 dagar. Gör nu äl test och det verkar som att äl kommer att inträffa dag 13. Kan jag då förutspå nästa Bim dag? Jag har ingen aning om hur lång cykel jag har normalt eftersom jag blivit gravid direkt efter p-pillerstopp båda gångerna.

• maddie85

Åh grattis Gud vad kul!!!

Jag undrar också er som haft mens emellan, hur många dagar efter kom den? Jag är på bim +5 idag och ingen mens och inga positiva test mycket flytningar
  • Lantis86

Tack så mkt:)

Nu sist vart det BIM +5-7 dgr, kändes som en evighet:( men sen har jag haft normala cykler efter det. Men första mensen efter MF är alltid jätte lurig, en gång kom den 14dgr efter MF?! Efter skrapning har jag haft vanliga cykler på 28dgr...

• maddie85
    Lantis86 skrev 2014-10-20 10:22:24 följande:

Tack så mkt:)

Nu sist vart det BIM +5-7 dgr, kändes som en evighet:( men sen har jag haft normala cykler efter det. Men första mensen efter MF är alltid jätte lurig, en gång kom den 14dgr efter MF?! Efter skrapning har jag haft vanliga cykler på 28dgr...

Nu kom den bara för det! Skönt men man blir ändå besviken! Hur många ggr hade du mens innan ditt plus efter missfall?? Har du försökt mycket eller knappt tänkt på det! Många frågor men så kul att höra :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3