• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • maddie85
    Emmett skrev 2014-11-16 19:49:14 följande:
    Tack!

Nej va trist, som ja skrev innan ja håller och hoppas att de är eran tur snart!! Det vet jag att de är också, ja hade nästan tappat hoppet och va helt säker på att de inte skulle gå vägen denna månad för ja tyckte vi va alldeles för sen efter ägglossningstestet, men så va inte fallet :)
    Ja visst gör det! Men jag är väldigt glad för din skull, du var den första som skrev i min tråd Du låg ju långt före mig också så jag kanske lyckas om ett tag jag med!

Lycka till med allt!
  • maddie85
    lovley00 skrev 2014-11-17 20:17:19 följande:

Det är stegring på äl-testet nu så tror på äl ons-tor så första riktiga försöket nu. Spännande :)

Åhh hoppas det går vägen glöm inte ha mys två dagar innan ÄL också
  • lovley00
    maddie85 skrev 2014-11-17 20:30:06 följande:
    Åhh hoppas det går vägen glöm inte ha mys två dagar innan ÄL också smile5.gif
    Positivt redan idag och det känns i magen, äl-smärtor.

Vi försöker ha regelbundet för det ska vara bäst chans då ;)
  • malintherese01

Jag hoppar gärna in här och håller tummarna för er alla!
    Fick missfall i vecka 7, blev gravid nästan direkt igen.. och missfall i vecka 13.. 

Nu oroar jag mig för att jag ska plussa om några dagar (situationen med mannen i fråga är inte densamma) och denna gång var det inte planerat isåfall! :/
    är fruktansvärt kluven över hur jag kommer reagera, oavsett resultat.. 

Vet att det inte är rätt tidpunkt för ett till barn, men vet också att jag kommer bli besviken om det är negativt :/

• Lavelii

Troligtvis mens på intågande för min del. Känner inte av något men tempen sjönk ytterligare lite idag. Det borde den inte göra om jag skulle vara gravid. Så nu får den då i så fall gärna komma! Dag 30 nu. Inte haft så "lång" cykel tidigare innan MF! Enligt fertility friend appen så ska jag ha mensen på dag 36! :-/

• malintherese01

Lavelii... Jag har aldrig provat att tempa.. är det så pass "tillitligt" som alla säger..? :/ Det kanske man bord testa då..

• maddie85

Bara köra på! Lycka till!

Nej vad hemskt att få två mf irad, då du ändå gick nästan dubbelt så långt på andra, usch vilken mardröm skulle aldrig klara av det.. Nästan så man inte vågar bli gravid.. Men så kan man ju inte heller tänka.

• maddie85
    Lavelii skrev 2014-11-18 19:05:31 följande:

Troligtvis mens på intågande för min del. Känner inte av något men tempen sjönk ytterligare lite idag. Det borde den inte göra om jag skulle vara gravid. Så nu får den då i så fall gärna komma! Dag 30 nu. Inte haft så "lång" cykel tidigare innan MF! Enligt fertility friend appen så ska jag ha mensen på dag 36! :-/

Dumma mens ;-( hoppas inte. Jag hade iför sig tur i oturen, ska på spa med sambon hela helgen och då vill man ju inte äcklas av att gå runt med mens!
  • malintherese01

Ja de var riktigt tufft :/ 
    Men den jobbigaste tanken är ju att man inte kommer våga vara glad om man nu blir gravid igen.. Hur ska man kunna glädjas när man vet hur det kan gå?:/

• maddie85

Håller med, kommer vara orolig konstant

Hur får det tjejer? Någon som gått över bim-dagen än? Jag hoppas verkligen att min mens tar slut senast imorgon, ska på spa hela helgen med sambon haha! Tur i oturen att den kom tidigt ändå Nåt ska man väl vara glad för, om den slutar innan det dvs

Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3