• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • lovley00
    Mammamelle82 skrev 2015-01-01 21:49:15 följande:

Hej tjejer och god fortsättning allihopa!:)

Själv sitter jag här på Bim +3 och får inte tag på ett gravtest nånstans, är på fiskesemester uppe i Norrland, mitt i ingenstans typ haha...har inga direkta gravsymptom, jättesvillen mage, ser ut å vara i vecka 20 typ, konstig känsla i svaljet och lättblödande tandkött men annars ingenting!? Ska man våga hoppas på att man äntligen plussat igen efter MA:t?

Oj spännande. Håller tummarna för dig.
  • Innaj

Plussade idag BIM -2 ! Vilken nyårspresent! Nu hoppas jag vi slipper massa tråkigheter som hände oss sist!

• maddie85
    Innaj skrev 2015-01-02 23:26:58 följande:

Plussade idag BIM -2 ! Vilken nyårspresent! Nu hoppas jag vi slipper massa tråkigheter som hände oss sist!

Åhh grattis!!! Det måste ju bara gå vägen nu när det är nytt år och allt Nu får du lägga allt det hemska bakom dig och blicka fram, lycka till!
  • Mammamelle82
    Innaj skrev 2015-01-02 23:26:58 följande:

Härligt stort grattis!!:)
  • Mammamelle82

Hej tjejer:)

Igår åkte vi in till en stad häruppe för å leta gravtest:) hittade till slut haha och mycket riktigt vi är gravida!!!:) 2-3 visade testet, överlyckliga är vi,året kunde inte ha startat bättre:)) nu hoppas vi att lilla pyret är här för att stanna men det tror jag:)

Jag har drömt mycket konstigt i flera dagar nu om att jag i drömmarna är gravid:) märkligt det där:)

BF 6 sept för oss!:)

• isaleo

Hej! Jag har inte skrivit något här tidigare, men jag har följt er och vill säga grattis till er som fått ert nya efterlängtade plus och lycka till till er som väntar :)

Själv är detta 4e försöket efter mf, och i december hade vi haft oskyddat i 1 år.

Tror inte det blev nå denna månad, men har bim 12 jan iaf :)

• Trasigmamma

Åå vad roligt GRATTIS !!

Här blir ja inte klok. Ägglossningstest blev utslag på trots neg grav . Som är lika känsliga . Kan de vara möjligt redan ?!

Sen efter promenad en blödning av en krona sen inget mer .

Stregrande ägglossningstest . Känns ju tidigt om de kan vara de redan 4 dagar efter blödningen .upphört förvisso haft sex alla dagar Eftr.blödningen men de tror ja är kroppen som spela mej ett spratt ..

• knaappeen

Hmm dag 2 på mensen(1a efter MA) o jag blöder jättelite. Är det normalt kanske? Skulle egentligen räcka m trosskydd typ...brukar annars ha rätt"normalt" eller vad man nu ska säga.

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Mammamelle82
    Trasigmamma skrev 2015-01-03 18:03:50 följande:

Åå vad roligt GRATTIS !!

Här blir ja inte klok. Ägglossningstest blev utslag på trots neg grav . Som är lika känsliga . Kan de vara möjligt redan ?!

Sen efter promenad en blödning av en krona sen inget mer .

Stregrande ägglossningstest . Känns ju tidigt om de kan vara de redan 4 dagar efter blödningen .upphört förvisso haft sex alla dagar Eftr.blödningen men de tror ja är kroppen som spela mej ett spratt ..

vad konstigt men ja det kan ju vara ägglossning, håller tummarna för att kroppen din är igång så snabbt igen:)

Jag vet att efter mitt MA så trodde jag att man slutat blöda men jag fortsatte att blöda pyttelite vid ansträngning i en veckas tid så jag blödde totalt i 2 veckor har jag för mig:/
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3