isaleo skrev 2015-01-07 13:49:32 följande:
Skönt på något sätt att ändå vara "förvarnad" :p besvikelsen är ju stor när mensen kommer, men kanske mer eller mindre :). Har inte testat nå mer, använde bara det enda testet jag hade låg sedan mf i september! (Off topic men skulle ha använt det på lördagsmorgon i mitten av sept för att få se ett tydligare streck än det vi fick först, men så på fredagskväll fick jag tokont i ryggen och började blöda! Så det blev liggandes).
Både läskigt och intressant att du haft så verkliga drömmar!! Kan inte minnas att jag drömt så tydligt, drömmer bara konstigt :p Men du måste ju bara uppdatera oss sen om det är en tös där i! :D
ja eller hur, man hinner förbereda sig på besvikelsen på nå sätt=(
jag är en sån som drömmer mycket, flera drömmar per natt och kommer ihåg dem haha, kanske inte alltid så bra
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
men absolut så uppdaterar jag om drömmen stämde eller ej=)
när jag väntade min minsta som nu har hunnit blivit 3 år så var min lillasyster åxå gravid samtidigt, ingen av oss kollade könen på blivande bebis men jag drömde att både hon och jag skulle få en flicka, min mamma var dock säker på att jag skulle få en 3:e pojk men jag höll fast vid att nej det är en flicka och u t kom en flicka, även syster fick en flicka=) haha kanske lite synsk i mina drömmar