• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • isaleo
    Mammamelle82 skrev 2015-01-06 07:28:00 följande:
    ohh låter lovande=)krångligt det där när man inte vet när man ska ha=/
    jag började att svullna en vecka innan bim, bara sådär och dagarna innan vi fick tag i ett test så sa sambon min att han trodde helt säkert på bebis för magen både såg och kändes annorlunda ut tydligen=)
    Testade imorse med clearblue plus, kan det vara kanske bim-2 eller så mycket som bim-6, jag vet inte :p i vilket fall var det bländande negativt. Testade för jag ville ändå se om det visade minsta lilla för är fortfarande grymt uppblåst och mår illa från och till. Men nehe! Inte nå klokare vart jag :p Hade du ont i hela magen också? Tarmarna liksom, eller var det livmoderområdet? Och du plussade efter bim va? :) Skicka över lite av din tur till oss är du snäll :D tiden går sååå sakta!
  • maddie85

Ibland känns det som att jag har inte i tarmarna för jag är uppblåst och hård i magen(sorry!!) men vissa känningar känns i livmodern! Mest liksom hela nedre partiet molar! Om det är luft eller livmoder är svårt att känna av eftersom jag känner mig uppsvälld:-O

Vi får se! Jag vågar inte testa nu för jag vill fortfarande känna hopp!

• isaleo
    maddie85 skrev 2015-01-06 12:58:20 följande:

Ibland känns det som att jag har inte i tarmarna för jag är uppblåst och hård i magen(sorry!!) men vissa känningar känns i livmodern! Mest liksom hela nedre partiet molar! Om det är luft eller livmoder är svårt att känna av eftersom jag känner mig uppsvälld:-O

Vi får se! Jag vågar inte testa nu för jag vill fortfarande känna hopp!

Har precis samma som dig! Massa luft i magen, dock inte hård i magen, snarare tvärt om ???? sorry här också! Haha. Hoppas det är livmodermolande! Jag har bara nå småstick där, svårt att känna nå annat när tarmarna är som ballongdjur och gör ont som satan.

Det gör du nog rätt i! Jag skulle inte testa egentligen, men ville veta om jag kan gå till jobbet utan att riskera att typ kräkas under nåt opassande tillfälle (jobbar i vården). Men det fick jag ju i alla fall inte veta!
  • Mammamelle82
    isaleo skrev 2015-01-06 12:36:13 följande:
    Testade imorse med clearblue plus, kan det vara kanske bim-2 eller så mycket som bim-6, jag vet inte :p i vilket fall var det bländande negativt. Testade för jag ville ändå se om det visade minsta lilla för är fortfarande grymt uppblåst och mår illa från och till. Men nehe! Inte nå klokare vart jag :p Hade du ont i hela magen också? Tarmarna liksom, eller var det livmoderområdet? Och du plussade efter bim va? :) Skicka över lite av din tur till oss är du snäll :D tiden går sååå sakta!
    jag hoppas du bara har testat för tidigt bara, ja jag testa när jag hade gått över 4 dagar då jag inte kom åt att köpa ett gravtest tidigare haha
    jag hade ont precis som maddie beskriver det, och det molade och gör fortfarande emellanåt mot svanken och jag var åxå hård i magen och är ännu haha ursäkta infon men annars innan mens brukar jag bli lös, jag har även märkt en annan grej att jag har inte lika mycket flytningar längre som jag brukade, skönt

jag skickar lite tur till er åxå

• maddie85

Men Gud!! Jag har också tillofrån ont i svanken, flytningar har jag iför sig alltid! Men du ger mig hopp! Är väldigt trött idag också! Men ser det inte som ett tecken! Det jag inte har är illamående eller ömma bröst:(

Jag förstår om du testar när du har illamående synd att det var negativt eftersom det drar ner humöret men å andra sidan testade du nog för tidigt Hoppas det blir vår tur nu!!!

• isaleo

Men ååååh, har mått kasst sedan nyår och idag känns det helt plötsligt mycket bättre efter promenad och coca cola (??!). Förstår ingenting, men nu vill jag ju inte må bra, för nu känns det helt kört istället. Inga symtom och inget plus, känner att jag kastar in handduken här lite ;) skit också.

• isaleo

Ont i svanken låter förresten väldigt lovande Maddie! Det har jag känt varje gång innan det har visat sig att jag varit gravid :)

Och tack mammamelle för att du skickar lite tur och hoppas på att det bara var för tidigt test :D

• maddie85

Jag blir så glad när ni ger mig förhoppningar Även fast jag inte själv vill tro att jag har tecken, har fortfarande ont i svanken, känns typ som att jag legat i sängen i flera dagar och fått ryggont men det har jag inte, har jobbat! Åhh hoppas! Skulle bli så bra start på nya året!:) skulle bli en fin 30-årspresent om jag plussar

• Mammamelle82
    maddie85 skrev 2015-01-06 20:14:12 följande:
    Jag blir så glad när ni ger mig förhoppningar smile2.gif Även fast jag inte själv vill tro att jag har tecken, har fortfarande ont i svanken, känns typ som att jag legat i sängen i flera dagar och fått ryggont men det har jag inte, har jobbat! Åhh hoppas! Skulle bli så bra start på nya året!:) skulle bli en fin 30-årspresent om jag plussar
    låter lovande håller tummarna=) ja jag brukar åxå ha flytningar oavsett men de har minskat=)
    jag kände inget i brösten eller illamående innan jag plussade men nu däremot det började igår att kännas lite ont i bröstvårtorna och ett molande illamående bläääää, men jag är glad att jag börjar känna lite symptom iallafall=)
  • Mammamelle82
    isaleo skrev 2015-01-06 18:26:33 följande:
    Men ååååh, har mått kasst sedan nyår och idag känns det helt plötsligt mycket bättre efter promenad och coca cola (??!). Förstår ingenting, men nu vill jag ju inte må bra, för nu känns det helt kört istället. Inga symtom och inget plus, känner att jag kastar in handduken här lite ;) skit också.
    godmorgon=) kasta inte in den än heller, än finns det hopp, som sagt jag kände inte mycket innan min mens INTE dök upp och var det inte för att den INTE dök upp så hade jag nog inte förstått att det var små små symptom på graviditet, jag vet när jag klagade över ont i svanken så sa sambon att det berodde säkert på den långa resan då vi rest 60 mil haha men det gav sig ju inte=)
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3