• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • Mammamelle82
    knaappeen skrev 2015-01-03 18:17:11 följande:

Hmm dag 2 på mensen(1a efter MA) o jag blöder jättelite. Är det normalt kanske? Skulle egentligen räcka m trosskydd typ...brukar annars ha rätt"normalt" eller vad man nu ska säga.

Jag vet inte vad som räknas som normalt tyvärr...jag vet att de två ggr jag fick mens efter mitt ma så blödde jag som en gris och normalt är min mens ganska lite...min cykel har även blivit förkortad, någon annan som fått så? få se om den blir normal efter denna grav:)
  • maddie85
    isaleo skrev 2015-01-03 12:10:31 följande:

Hej! Jag har inte skrivit något här tidigare, men jag har följt er och vill säga grattis till er som fått ert nya efterlängtade plus och lycka till till er som väntar :)

Själv är detta 4e försöket efter mf, och i december hade vi haft oskyddat i 1 år.

Tror inte det blev nå denna månad, men har bim 12 jan iaf :)

Jag har också bim 12e

Men jag hoppas inte på något även om jag VILL känna av tecken så intalar jag mig själv att det inte är så! 8 dagar kvar!
  • maddie85
    Mammamelle82 skrev 2015-01-03 11:52:05 följande:

Hej tjejer:)

Igår åkte vi in till en stad häruppe för å leta gravtest:) hittade till slut haha och mycket riktigt vi är gravida!!!:) 2-3 visade testet, överlyckliga är vi,året kunde inte ha startat bättre:)) nu hoppas vi att lilla pyret är här för att stanna men det tror jag:)

Jag har drömt mycket konstigt i flera dagar nu om att jag i drömmarna är gravid:) märkligt det där:)

BF 6 sept för oss!:)

Vad härligt!!! Grattis! Året börjar bra för många i denna tråd! Hoppas det blivit en turtråd!
  • Mammamelle82
    maddie85 skrev 2015-01-04 09:00:32 följande:

Vad härligt!!! Grattis! Året börjar bra för många i denna tråd! Hoppas det blivit en turtråd!

Tack:)))) ja nu ser vi till att det blir en riktig turtråd:)

Lycka till ni som väntar på bim, jag håller tummarna!:)
  • Innaj
    Mammamelle82 skrev 2015-01-03 21:10:33 följande:

Jag vet inte vad som räknas som normalt tyvärr...jag vet att de två ggr jag fick mens efter mitt ma så blödde jag som en gris och normalt är min mens ganska lite...min cykel har även blivit förkortad, någon annan som fått så? få se om den blir normal efter denna grav:)

Min cykel blev också 3-4 dagar kortare dom första månaderna för att denna månad återgå till sin normala längd på 28 dagar.
  • Mammamelle82
    Innaj skrev 2015-01-04 09:19:32 följande:
    Min cykel blev också 3-4 dagar kortare dom första månaderna för att denna månad återgå till sin normala längd på 28 dagar.
    vad märkligt?
  • Trasigmamma

Ja märkligt . Men de visar sig . Törs inte riktigt lita på kroppen än :-/ . Men man hoppas ju

Ja hoppas verkligen de är en turtråd

• isaleo
    maddie85 skrev 2015-01-04 08:59:12 följande:
    Jag har också bim 12e smile2.gif

Men jag hoppas inte på något även om jag VILL känna av tecken så intalar jag mig själv att det inte är så! 8 dagar kvar!
    Samma här! :p förra månaden var jag tokigt skenis t o m så mensen drog ut på sig flera dagar, vilket den aldrig gör annars!

Har inga känningar nu, meeen är ju faktiskt över en vecka kvar, så chans finns det fortfarande :D
  • lovley00
    Mammamelle82 skrev 2015-01-03 11:52:05 följande:

Hej tjejer:)

Igår åkte vi in till en stad häruppe för å leta gravtest:) hittade till slut haha och mycket riktigt vi är gravida!!!:) 2-3 visade testet, överlyckliga är vi,året kunde inte ha startat bättre:)) nu hoppas vi att lilla pyret är här för att stanna men det tror jag:)

Jag har drömt mycket konstigt i flera dagar nu om att jag i drömmarna är gravid:) märkligt det där:)

BF 6 sept för oss!:)

Ååååå grattis.
  • lovley00
    Innaj skrev 2015-01-02 23:26:58 följande:

Plussade idag BIM -2 ! Vilken nyårspresent! Nu hoppas jag vi slipper massa tråkigheter som hände oss sist!

Härligt grattis :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3