• Innaj

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej

Hakar på här också. Fick reda på i torsdags att vi fått MA. Va då i v9 och fostret dog i v6.

Kom som en chock och vi va knäckta. Inga blödningar eller smärtor eller något som visat att något skulle va fel.

Va in på sjukhuset igår o fick piller för att stöta ut det som fanns kvar. Smärta o blod till och från igår och avtagande idag.

Vet ni hur det fungerar nu? Räknas cykeln om nu? Alltså detta är min mens och så får jag ÄL om två veckor?

Skulle ha ÄL i morgon om allt vore normalt, så alltså mens om 2veckor. Men nu har jag noll koll :S

• Innaj
    Emmett skrev 2014-10-01 22:13:12 följande:

Hej!

Ja efter mitt MF och ja va hos BM då sa hon att efter blödningen så börjas de räkna om som vanligt alltså som att MF va en mens ist!

Sen om du inte blödde mer än så kan de vara svårt att räkna ut kanske? Men köp ägglossnings test och använd, de gjorde ja för att snabbt ta reda på när min ägglossning startade efter MF!

Tråkigt att vi ska behöva gå igenom detta :(

Ok tack för svar!!

Hur fort gick det för dig att få ÄL efter missfallet?

Hur fort fick du negativt graviditetstest?

Jag gjorde ett ÄL test idag och det blev jätte positivt, men vet ju att hcg påverkar ÄL tester också
  • Innaj
    Emmett skrev 2014-10-02 21:01:06 följande:

Jag hade ägglossning igen precis som vanligt, 14 dagar efter missfallet. Jag blödde i 5 dagar från mån till fredag och hade ägglossning fredagen där på och fick min mens igen 14 dagar efter de..

Jag fick mitt MF måndagen och gjorde ett negativt grav test på torsdagen samma vecka! Då sa barnmorskan att de är bara att köra på som vanligt när vi känner oss redo, detta va i juni och nu i oktober har ännu inget plus dykt upp, tyvärr!

Usch va tråkigt att höra! :,( blir så ledsen över att vissa av oss ska ha så svårt att bli med barn och kunna behålla det. Har kompisar som blivit gravida utan att det va planerat , och det skär i hjärtat att dom själva väljer att göra abort :(
  • Innaj

Fick själv en chock! Tog ju tabletter för 7-8 dagar sen och blödde i två dagar. Sen i måndags började det rinna blod utan förvarning, fortsatte tisdagen och igår kväll så kulminerade allt och det forsade ut över hela badrummet! Hade fruktansvärda smärtor och inga tabletter hjälpte, blev hämtad av ambulans och förlorade medvetandet.

Ligger åh väntar på akut skrapning nu, sen kl 00 i natt.

Vilken jävla chock! Så se till att gapa o skrika så ni får UL åh se att allt verkligen är ute!!!

En av dom värsta nätterna i mitt liv. !

• Innaj

Har äntligen fått mens efter ma! 41 dagar tog det och nu hoppas jag på att kroppen går tillbaka till sin vanliga cykel!! :)

• Innaj

Plussade idag BIM -2 ! Vilken nyårspresent! Nu hoppas jag vi slipper massa tråkigheter som hände oss sist!

• Innaj
    Mammamelle82 skrev 2015-01-03 21:10:33 följande:

Jag vet inte vad som räknas som normalt tyvärr...jag vet att de två ggr jag fick mens efter mitt ma så blödde jag som en gris och normalt är min mens ganska lite...min cykel har även blivit förkortad, någon annan som fått så? få se om den blir normal efter denna grav:)

Min cykel blev också 3-4 dagar kortare dom första månaderna för att denna månad återgå till sin normala längd på 28 dagar.
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3