• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • Mammamelle82
    lovley00 skrev 2015-01-05 15:55:06 följande:
    Ååååå grattis.
    tusen tack=)) denna månad blir din tur att plussa!=)
  • maddie85
    isaleo skrev 2015-01-04 16:13:59 följande:
    Samma här! :p förra månaden var jag tokigt skenis t o m så mensen drog ut på sig flera dagar, vilket den aldrig gör annars!

Har inga känningar nu, meeen är ju faktiskt över en vecka kvar, så chans finns det fortfarande :D
    Jag känner inte heller något spec förutom molvärk som vanligt.. Tänker inte tro något alls för så har jag varje månad! Men däremot har min sambo bett mig göra ett test, han väckte mig i lördags vid 7-tiden och sa: gör ett test! Trodde han pratade i sömnen, men senare på dagen sa han att han hade haft en magkänsla

Sen frågade mon chef mig idag när jag kom: är du gravid??

Men som sagt, känner inget speciellt men hoppas att deras magkänslor har rätt! 7 dagar kvar
  • lovley00
    Mammamelle82 skrev 2015-01-05 17:11:07 följande:
    tusen tack=)) denna månad blir din tur att plussa!=)
    Går in på äl till helgen eller början av nästa vecka så fullt ös :)
  • isaleo
    maddie85 skrev 2015-01-05 22:35:49 följande:
    Jag känner inte heller något spec förutom molvärk som vanligt.. Tänker inte tro något alls för så har jag varje månad! Men däremot har min sambo bett mig göra ett test, han väckte mig i lördags vid 7-tiden och sa: gör ett test! Trodde han pratade i sömnen, men senare på dagen sa han att han hade haft en magkänsla smile5.gif

Men som sagt, känner inget speciellt men hoppas att deras magkänslor har rätt! 7 dagar kvar
    Vad spännande! Vore sjukt fränt om de har rätt :D får såklart hoppas på det!!

Jag har haft jätteont i magen och varit väldigt svullen sedan nyår och idag blev jag tvungen att stanna hemma från jobbet för jag mådde så illa också. Men kan ju vara allt gott man tryckt i sig ända sen jul som magen klagar på ;) Kan ha bim tidigare, men ah jag vet inte ändå. Cykeln har varit lite knas sen efter mf, men det visar sig ju :D
  • Trasigmamma

Åååh ja håller tummar å tår för er brudar !!

Här är de molvärk å ändlöst sömnbehov . :-/ å nyss lite blodstänk så går väll åt pipan denna månad :-/

Ja har tagit negativa test som är super känsliga . Men negativt å ägglossningsstegringen ha slutat negativ nu . Så hoppas man är normal snart å inte inbilla sig . Då de spänger i tuttarna hemskt å molvärk. Men kan ju vara någon kvar sen mitt MA.

Man hoppas ju men ja tror inte på de . De kan ju inte vara möjligt efter bara ynka 8 dagar efter missfallsblödningen , :-/ . Så blir nog ett glas rött å en GT . Skål å hoppet finnes för er .

• I have a kid

Hoppar in ! Fick MF  vecka 7+ före jul :(

väntar nu på att mensen ska komma ....  om den inte kommer innan 22 januari så får jag tabletter för att sätta igång den :)

Sen blir det pergotime + ovitrelle  ( för att jag har ingen egen ägglossning)

Hoppas så mycket på ett plus snart igen...

vet att mf kan hända men jag blev så chokad då jag inte fick mf med dottern ....
     berättade redan i vecka 5 att jag väntade barn :)

Nu när jag blir gravid ska jag INTE gå med i bf grupper , inte handla kläder osv... förs en efter RUL

Finns det fler här som tar pergotime ?

• Mammamelle82
    maddie85 skrev 2015-01-05 22:35:49 följande:
    Jag känner inte heller något spec förutom molvärk som vanligt.. Tänker inte tro något alls för så har jag varje månad! Men däremot har min sambo bett mig göra ett test, han väckte mig i lördags vid 7-tiden och sa: gör ett test! Trodde han pratade i sömnen, men senare på dagen sa han att han hade haft en magkänsla smile5.gif

spännande när både karln din och chefen undrar om du är gravid=)
    när ska du ha bim? håller tummarna!=)
  • Mammamelle82
    lovley00 skrev 2015-01-05 22:52:33 följande:
    Går in på äl till helgen eller början av nästa vecka så fullt ös :)
    härligt!!=)
  • Mammamelle82
    isaleo skrev 2015-01-06 00:23:44 följande:
    Vad spännande! Vore sjukt fränt om de har rätt :D får såklart hoppas på det!!

Jag har haft jätteont i magen och varit väldigt svullen sedan nyår och idag blev jag tvungen att stanna hemma från jobbet för jag mådde så illa också. Men kan ju vara allt gott man tryckt i sig ända sen jul som magen klagar på ;) Kan ha bim tidigare, men ah jag vet inte ändå. Cykeln har varit lite knas sen efter mf, men det visar sig ju :D
    ohh låter lovande=)krångligt det där när man inte vet när man ska ha=/
    jag började att svullna en vecka innan bim, bara sådär och dagarna innan vi fick tag i ett test så sa sambon min att han trodde helt säkert på bebis för magen både såg och kändes annorlunda ut tydligen=)
  • Mammamelle82
    I have a kid skrev 2015-01-06 04:41:22 följande:
     Hoppar in ! Fick MF  vecka 7+ före jul :(

väntar nu på att mensen ska komma ....  om den inte kommer innan 22 januari så får jag tabletter för att sätta igång den :)

Sen blir det pergotime + ovitrelle  ( för att jag har ingen egen ägglossning)

Hoppas så mycket på ett plus snart igen...

vet att mf kan hända men jag blev så chokad då jag inte fick mf med dottern ....
     berättade redan i vecka 5 att jag väntade barn :)

Nu när jag blir gravid ska jag INTE gå med i bf grupper , inte handla kläder osv... förs en efter RUL

Finns det fler här som tar pergotime ?
    beklagar ditt missfall=( man tror ju inte att sånt händer en själv tyvärr och man tror inte att det är så vanligt som det är...

jag håller tummarna för att det snart är er tur igen, har tyvärr ingen koll på pergotime alls
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3