Mammamelle82 skrev 2015-01-07 13:18:11 följande:
haha ja men precis=) ja jag hade inte lite ont precis haha..
haha forsrännig och harry potter hahahah.......
hmm märkligt det där att man drömmer att mensen ska komma, vill inte göra dig besviken men så har ju jag drömt flera ggr och mensen har sen dykt upp några dagar senare=/ men jag håller tummarna) testat nå mer?=)
innan jag ens visste om mitt MA så drömde jag två dagar innan att jag började blöda och fick missfall och innan jag ens hade plussat den gången så drömde jag innan det pluset att jag var gravid men jag fick det barnet alldeles för tidigt hemma i badrummet, i drömmen var det en pojk, fick den känslan...kusligt med tanke på vad som sen hände, sen om det skulle bli en pojk eller ej vet jag ej...
menstruationerna efter missfallet har jag alltid drömt två dagar innan att jag fått mens och det har stämt...
inför denna gång, drömde jag någon dag innan plusset om en barnvagn och en bebis och det var min och jag fick känslan en flicka i drömmen...jag har drömt flera ggr om att jag är gravid , senast i natt å då var jag nån vecka framåt än vad jag är nu... det ska bli intressant att få se om känslan flicka stämmer vid ul sen=)
Skönt på något sätt att ändå vara "förvarnad" :p besvikelsen är ju stor när mensen kommer, men kanske mer eller mindre :). Har inte testat nå mer, använde bara det enda testet jag hade låg sedan mf i september! (Off topic men skulle ha använt det på lördagsmorgon i mitten av sept för att få se ett tydligare streck än det vi fick först, men så på fredagskväll fick jag tokont i ryggen och började blöda! Så det blev liggandes).
Både läskigt och intressant att du haft så verkliga drömmar!! Kan inte minnas att jag drömt så tydligt, drömmer bara konstigt :p Men du måste ju bara uppdatera oss sen om det är en tös där i! :D