• Mammamelle82

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej tjejer hoppar gärna in här om jag får?=)

För en månad sen snart hade vi precis gått in i vecka 13 men började småblöda samma morgon, gyn dagen efter som konstatera ett MA, hjärtat hade slutat slå i vecka 8 =(
    Jag tror jag hade ägglossning nån gång mellan lördag - tisdag förra veckan då jag kände igen smärtorna jag får då.... har sedan dess blivit väldigt uppsvälld i magen, fick i måndags en blodblandad flytning som försvann lika fort???
    Vet inte när jag ska ha BIM, vanligtsvis har jag en regelbunden cykel på 28 dagar, idag är det dag 28 sen första blödningsdagen...

Beklagar det ni andra har fått upplevt=(

• Mammamelle82

Lantis 86 =)
    Jag skulle få tabletter för en medicinsk abbort men kroppen fixade det själv dagarna innan men jag fick två cytotek att låta smälta under tungan för att livmoderns skulle dra ihop sig snabbare... har inte vågat testa ännu och om jag nu hade ägglossning förra helgen/tidig vecka så borde det vara för tidigt att testa nu va?=)

har inte mensen kommit på tisdag så gör jag nog ett test för då har det gått 14 dagar sen ägglossning=)

• Mammamelle82
    Emmett skrev 2014-10-09 12:12:47 följande:
    Tråkigt de är så många som får gå igenom ett MF :(

Det låter ju lite lovande!
    Det sägs ju att kroppen tar åt sig det den förlorat fort, direkt efter ;)
    Bara vänta ett par dagar och om inte mensen kommer är det bara att testa :)
    Ja=( jag trodde aldrig jag skulle behöva få vara med om detta speciellt inte när man tidigare haft så lätta graviditeter å allt vad det innebär...har aldrig haft direkt svårt att bli gravid heller så jag hoppas det tar sig snabbt igen men just nu tänker vi som så att blir det så blir det, vi kör inga ägglossningsstickor eller så eftersom jag känner min kropp ganska bra men just nu känns det lite jobbigt att inte veta när man ska ha mens....jag hoppas det men har väl inga direkta symptom, har haft molvärk till och från men inte så mycket just nu, ibland bränner det till i brösten och många ggr lär jag titta om mensen kommit då man emellanåt får rikliga flytningar, har ingen mensvärk överhuvudtaget just nu men bara för det så kommer säkert mensen snart...
  • Mammamelle82

Hur mår ni tjejer?
    Jag tycker min kropp beter sig väldigt märkligt? Igår trodde jag att mensen var på g, efter stressande hit och dit efter lämning av de mindre barnen till pappan sin och fredagshandling kom jag hem och slappnade av och kände världens mensvärk, det molade i hela magen och jag tänkte nu kommer mensen snart....var och kissade nån timme senare och fick då lite blod på papperet igen när jag torkade mig precis som i måndags. Jag tänkte då att japp det är mensen som är på gång men sen kom inget mer alls? Hade även lite mys med mannen senare och kunde bara tänka på att nu kommer det väl massa blod, ursäkta infon haha men näää inge blod alls??? Vart kom blodet ifrån tidigare? kan bara ha vart max nån droppe blod.

Vaknade imorse och det kändes som mensen var på gång, molvärk som tusan, men näää inge mens i sikte, bara väldiga flytningar till och från? vad är det som händer, någon som haft liknande? Magen är fortfarande svullen och svullnaden går inte ner=( inge kul att ha världens bula till mage när man i övrigt är smal, ser lite lustigt ut haha

• Mammamelle82
    maddie85 skrev 2014-10-11 09:50:31 följande:
    Men Gud vad konstigt! Och att det bara kommer lite då och då? Har du haft en mens emellan ditt mf till nu? Jag har mensvärk nu men det kan ju lika gärna vara kraftig molvärk, ingen mens i sikte som ska komma om några dagar så jag HOPPAS på det andra för såhär kände jag förra gången jag plussade, att mensen skulle komma pga mensvärk! :-O
    Kunde inte hålla mig imorse, gjorde ett test men det var tok negativt hur mycket jag en snurra på stickan!
    Hej, nej har inte haft nån mens efter mitt ma ännu, är idag på dag 31 sedan missfallet började, har en cykel annars på 28 dagar men den kan ju bli rubbad efter ett ma pga hormonerna och det så jag vet ju inte när jag ska ha mens men det känns som den är på gång emellanåt men såhär kändes det sist när jag plussade också iofs men jag har aldrig haft såna här blödningar innan mens eller efter ägglossning nån gång tidigare...

Hoppas att du får ett plus och att du bara testade för tidigt=) jag har börjat må lite illa emellanåt, fick väldiga kväljningar igår när jag skulle öppna ett kakpaket åt äldsta sonen haha...
  • Mammamelle82
    Plutten120301 skrev 2014-10-11 16:11:18 följande:
    Fick min mens igår, dag 32 efter MA, har skitont och blöder mycket men har läst att det är helt normalt. Dags att ladda upp till nästa månad med Äl test
    beklagar=(

hoppas du får ett plus nästa månad=)
  • Mammamelle82

Är mina hormoner helt knäppa? nu läcker jag även bröstmjölk åxå? vad är det som händer?

• Mammamelle82

Hej tjejer, igår kom tant röd på besök, precis som för plutten120301 kom den på dag 32 efter MA, jag blöder också en hel del mot vad jag brukar, har inte direkt ont dock men jag håller med plutten120301 att det känns faktiskt skönt att kroppen har återställt sig så pass snabbt som den gjort efter missfallet... nu är det bara å ta nya tag och invänta ägglossning=)

Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3