• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • septemberplus

Jag var inne på vul förra lördagen och då sa dom att allt såg tomt och fint ut efter missfallet och inga tecken på en ny graviditet. Idag gjorde jag ett test igen. Hcgt har alltså ökat?!?

• Mammamelle82
    septemberplus skrev 2014-10-13 15:37:44 följande:
    Jag var inne på vul förra lördagen och då sa dom att allt såg tomt och fint ut efter missfallet och inga tecken på en ny graviditet. Idag gjorde jag ett test igen. Hcgt har alltså ökat?!?
    men oj, ja dina nivåer borde ju sjunka efter missfallet, är de säkra att det var tomt i livmodern? har du ringt gyn och rådfrågat?
  • septemberplus

Ja jag ringde gyn nyss, hon sa att det kunde vara en ny graviditet och att det inte syntes på vul. Hon sa att jag skulle ringa bm imorgon. Tycker det är jobbigt att inte veta :(

• Emmett
    septemberplus skrev 2014-10-13 16:46:22 följande:

Ja jag ringde gyn nyss, hon sa att det kunde vara en ny graviditet och att det inte syntes på vul. Hon sa att jag skulle ringa bm imorgon. Tycker det är jobbigt att inte veta :(

Låter ju verkligen som om de är en ny graviditet!
  • maddie85

Haft mensvärk i några dagar men ingen mens i sikte bara flytningar? Har ont i mage, lår och rygg till och från. Två dagar kvar till bim!

• Emmett
    maddie85 skrev 2014-10-13 20:37:17 följande:

Haft mensvärk i några dagar men ingen mens i sikte bara flytningar? Har ont i mage, lår och rygg till och från. Två dagar kvar till bim!

Åh va spännande, ja håller tummarna för oss! :D

Jag har också haft "mensvärk" och värk bak i ryggslutet ett par dagar.. Illamående, nästan som ja vore hungrig men kan inte äta nästan något! Och idag vakna ja och kall svettades men tempen va ovanligt hög, 37,6 mysko ;)

BIM -3 för mig idag!

Denna eviga väntan, men ja hoppas verkligen på våran tur snart :D
  • maddie85
    Emmett skrev 2014-10-14 12:15:45 följande:
    Åh va spännande, ja håller tummarna för oss! :D

Jag har också haft "mensvärk" och värk bak i ryggslutet ett par dagar.. Illamående, nästan som ja vore hungrig men kan inte äta nästan något! Och idag vakna ja och kall svettades men tempen va ovanligt hög, 37,6 mysko ;)

BIM -3 för mig idag!

Denna eviga väntan, men ja hoppas verkligen på våran tur snart :D
    Jag ska testa imorgon för här har mensen inte kommit och inga som helst tecken på blod än! Nervös

Nu håller vi tummarna
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3