• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej allihopa!

Blev gravid i juli, planerat men kom ändå som en chock,visste inte att det skulle gå sååå fort ;) två månader!

Vi blev glada och förväntansfulla. I vecka 6 kände jag inte samma symtom längre, bara kissnödig på natten, alla är ju olika tänkte jag!

I söndags, vecka 9(8+1) började jag blöda lite. Bokade VUL på onsdagen. På tisdagen kom det mer blod och mensvärk :(

Gick till gyn som var bokat och det var missfall, blev grymt ledsen.

Nu vill jag få hopp, finns det fler därute som vill följas åt och få ett plus inom en snar framtid??

• Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
  • Mammamelle82
    maddie85 skrev 2014-10-14 16:45:58 följande:
    Jag ska testa imorgon för här har mensen inte kommit och inga som helst tecken på blod än! Nervös smile2.gif

Nu håller vi tummarna
    åhh ja vi håller tummarna=))
  • Mammamelle82
    septemberplus skrev 2014-10-14 13:50:57 följande:
    Var på vul nyss , inga tecken på graviditet :(får förhoppningsvis provsvaren av hcg i em.
    beklagar=(
  • Emmett
    maddie85 skrev 2014-10-14 16:45:58 följande:

Jag ska testa imorgon för här har mensen inte kommit och inga som helst tecken på blod än! Nervös

Nu håller vi tummarna

Skriv och berätta när du testat, håller tummarna! :D

Själv ska ja vänta ett par dagar, är låg hormonare så plusset ha aldrig synts tidigt ändå! Så inväntar och ser om mensen blir sen ist :)
  • lovley00

Har små blödningar, typ blodblandade flytningar. Tog äl-tester direkt efter MA och enligt stegringen så ska jag ha min mens dessa dagar.

Är det flera som bara haft små blödningar som första mens?

• maddie85

Va tusan, det var negativt idag men om inte mensen kommer till helgen testar jag igen

• Emmett
    maddie85 skrev 2014-10-15 11:38:40 följande:

Va tusan, det var negativt idag men om inte mensen kommer till helgen testar jag igen

Hmm tusan! Gjorde också ett bara gör att men de va också negativt :( men vi håller hoppet uppe :D
  • Lantis86

Jag har bim nu på söndag, men känner inget, förutom typ PMS igår:( tro de blir en till månads försök:( ska testa munkpeppar då:)

• Lantis86
    septemberplus skrev 2014-10-14 13:50:57 följande:

Var på vul nyss , inga tecken på graviditet :(får förhoppningsvis provsvaren av hcg i em.

Håller tummar för dig!!!
  • Emmett
    Lantis86 skrev 2014-10-16 05:20:28 följande:

Jag har bim nu på söndag, men känner inget, förutom typ PMS igår:( tro de blir en till månads försök:( ska testa munkpeppar då:)

Än är inte hoppet ute! :)
  • Lantis86
    Emmett skrev 2014-10-16 08:20:39 följande:

Än är inte hoppet ute! :)

Nä inte än:) men tro inte jag ska testa, inte förrns mensen är sen:P när vane du hade bim?

Maddie: hur går det för dig? :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3