carrolinea skrev 2014-08-13 20:40:00 följande:
Men kan vara bra med så att kroppen verkligen återhämtar sig! Imorgon äter jag sista penicillinet så håll tummarna att jag inte får tillbaka borrelian och behöver fortsätta äta penicillin. J-la fästingar!
Jo men verkligen skönt att tänka på annat, ligger på soffan just nu sjukt trött funderar på å gå å lägga mig, illamående och känns som jag har träningsvärk i brösten går upp och ner. Snart är det helg.
Hoppas du slutar blöda nu så ni kan köra igång igen snart.
Åh då håller jag alla tummar och tår för att du är fri från borrelian. Ja, dom där små jäklarna borde inte få finnas. :/
Ska du tillbaka på någon kontroll om ett tag för att se om dunfått tillbaka det?
Jag har slutat blöda. Har inte gjort det på två-tre dagar. Det kommer bara en ljust missfärgning på kvällen när man går på toaletten. Konstigt. :/
Men OM jag nu har någon ägglossning denna månaden så är det till helgen så vi tänker köra på och hoppas på det bästa. Funderar på att ta ett digitalt gravtest imorgon och se om det visar "inte gravid". Har tagit två tester innan där plusset blivit väldigt svagt. Igår var det nästan osynligt.
Det är skönt att veta att den mesta hcg nivån gått ur kroppen och att man kan testa igen om typ 2 veckor och lita på resultat om det är ett starkare plus. :)
Jag önskar att man kunde spola fram två veckor nu så tiden går fort fort fort!!! :)
Uppdatera oss om hur det går för dig! :)