• Ozzy09

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

Ja, då kom längtan efter ett syskon till våran dotter.
    Idag skulle jag vara i 9+5!
    Fick blödningar, åkte till akuten igår kväll och gjorde ett VUL, där konstaterades det att hinnsäcken var tom och missfallet var ett faktum.
    Idag kom värken och det som fanns där inne kom ut!
    Nu väntar vi på att blödandet skall sluta så vi kan börja försöka igen!

Någon mer i samma/liknande situation som vill följas åt och peppa varandra till en fullbordad graviditet! :)

• Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
  • Ozzy09

Idag köpte jag clearblue digital ägglossningstest. Bara för att se om man får ÄL efter MF.

Jag känner och ser iofs min ÄL väldigt tydligt och enligt min vanliga cykel ska jag ha det någon gång från helgen till imorgon.

Tog ett test när jag köpte det i eftermiddags men visade en tom ring. :/

Det kanske redan varit? Eller inte alls. Eller är jag kanske för tidig.

Varför gjorde jag detta egentligen? Jag hatar ju ÄL tester! :)

Någon annan som provat detta med digitala ÄL tester?

• Björan

Har BIM-4 ca idag. Har halsbränna, ömma bröst, flytningar och trött sen några dagar. Kom tre små bloddroppar i trosan i fm, trodde det va mensen men ingenting kom mer. Tog ett test nu på kvällen som va negativt, hm...

• Alvisen76
    Fiiaaa skrev 2014-08-17 20:28:44 följande:
    Jag kommer ihåg att du var en av dem som stöttade mig genom hela mitt missfall i en annan tråd i våras. Jag är så himla ledsen att höra att du har fått mf igen! Måste bara få beklaga, skicka en massa varma kramar och tacka för ditt stöd i våras. Det var oumbärligt att ni var några stycken som tog er tid att ventilera. Hoppas att allt ordnar till sig snarast och att vi har varsitt nytt plus i en inte allt för avlägsen framtid.
    Tack ! Ja jag minns dig och er andra i den där tråden. Jag vågade aldrig gå in i annat än missfallstrådar där trots att min graviditet fortskred efter mina första blödningar. Jag hade på känn att det inte skulle sluta väl trots allt. Din tråd hjälpte mig att orka mig igenom min ångest där och då med. Jag hann till vecka 13 och fostret dog i vecka 11. Tog mig en bit iaf trots att jag blödde redan i vecka 5.

Ja nu får vi kämpa vidare. Hopp finns det alltid.   Jag har snart 100 ägglossningsstickor Nu har jag till flera månaders försök.
  • Eriksson85

Har nu gått c.a 1 1/2 v sedan min skrapning. Kroppen är ok och blödningarna har slutat så nu väntar jag bara på ett negativt gravtest. Men värre är det med hjärta och hjärna, tyvärr snurrar massa känslor runt runt runt än men antar att det bara är att ge det sin tid. Värst är tyvärr nätterna när allt det vardagliga lugnar sig och hjärnan får tid att snurra, så  jag sover rätt kasst vissa nätter. 

• Ikaslingon

Hej!

Hoppar gärna in här. Fick ma i påskas, blödde länge och fick återkommande blödningar. Vi har försökt efter de utan att de blivit något plus.

Har bim 25 hoppas denna gång. Har mycket irriterande flytningar, kan vara annat. Har trott innan att jag varit gravid utan plus.

• Ozzy09
    Ikaslingon skrev 2014-08-19 21:31:16 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här. Fick ma i påskas, blödde länge och fick återkommande blödningar. Vi har försökt efter de utan att de blivit något plus.

Har bim 25 hoppas denna gång. Har mycket irriterande flytningar, kan vara annat. Har trott innan att jag varit gravid utan plus.

Åh vad tråkigt när det inte vill sig. Hoppas att du får ett fint plus nu. När ska du testa dig? :)
  • Anonym (m)
    Ikaslingon skrev 2014-08-19 21:31:16 följande:

Hej!

Håller tummarna för att du plussar denna månad! 
  • Björan

Jag hade rätt angående mina symtom, har igår och idag testat positivt :) är jätteglad men lite nervöst över hur det går denna gången.

• carrolinea
    Björan skrev 2014-08-21 07:31:55 följande:

Jag hade rätt angående mina symtom, har igår och idag testat positivt :) är jätteglad men lite nervöst över hur det går denna gången.

Grattis!

Hoppas det går vägen den här gången.
  • smultronoga

Hänger gärna på. 1 mf 2013 och 1 ma i april i år. Bara neg stickor sen dess. Har pos glada gubbar vsrje månad. Började med rosenrot i maj mest för att pigga upp mig oxh boosta lite. Tänkte prova med munkpeppar bara för att testa. Längtar igen till känslan med en pos sticka

Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!