Bella06 skrev 2014-08-13 12:05:44 följande:
Jag gjorde en utredning i januari - men alla prover ser bra ut. Läkaren tror att det bara är otur men det är svårt att tro efter 4 MF på raken.
Jag får missfall ganska tidigt - v.5-6 oftast - men efter 2 års försök så är jag ju inte ett dugg närmare bebis för det...
Det är därför jag nu provar Progesterall, för jag blir ju gravid men det verkar inte kunna hålla sig kvar..
Bella06 skrev 2014-08-13 12:05:44 följande:
Jag gjorde en utredning i januari - men alla prover ser bra ut. Läkaren tror att det bara är otur men det är svårt att tro efter 4 MF på raken.
Jag får missfall ganska tidigt - v.5-6 oftast - men efter 2 års försök så är jag ju inte ett dugg närmare bebis för det...
Det är därför jag nu provar Progesterall, för jag blir ju gravid men det verkar inte kunna hålla sig kvar..
Har också fått 4 missfall (2 ma, båda v.8 men första upptäcktes v18 på rul, å andra v14 på vul) sen har jag haft 2 vanliga mf v 7 och v 5... Har gjort en utredning som inte visar något... Men jag har alla fall fått trombyl och progesteron vaggisar att ta vid plus...
Så nu väntar jag bara på mens eller plus, skulle fått mens igår, men inget plus i morse, så nu går man bara å väntar:( känner mig inte gravid, men mån måste ju ändå hoppas...