Ozzy09 skrev 2014-08-13 22:32:25 följande:
Åh då håller jag alla tummar och tår för att du är fri från borrelian. Ja, dom där små jäklarna borde inte få finnas. :/
Ska du tillbaka på någon kontroll om ett tag för att se om dunfått tillbaka det?
Jag har slutat blöda. Har inte gjort det på två-tre dagar. Det kommer bara en ljust missfärgning på kvällen när man går på toaletten. Konstigt. :/
Men OM jag nu har någon ägglossning denna månaden så är det till helgen så vi tänker köra på och hoppas på det bästa. Funderar på att ta ett digitalt gravtest imorgon och se om det visar "inte gravid". Har tagit två tester innan där plusset blivit väldigt svagt. Igår var det nästan osynligt.
Det är skönt att veta att den mesta hcg nivån gått ur kroppen och att man kan testa igen om typ 2 veckor och lita på resultat om det är ett starkare plus. :)
Jag önskar att man kunde spola fram två veckor nu så tiden går fort fort fort!!! :)
Uppdatera oss om hur det går för dig! :)
Tack för påminnelsen ska ta den sista tabletten nu.
Började blöda idag på em antagligen mensen som är tillbaka på min ordinarie cykel, färskt blod så antar det. Men man vet ju aldrig men jag tror ju inget annat faktiskt. Men sjukt ändå mf 21 juli, äl efter ordinarie cykel samt mens efter ordinarie cykel trodde att det skulle bli en förskjutning efter mf men tydligen inte så det känns bra. Berätta för en kollega som även blivit en bra vän idag hon tyckte att jag kanske borde uppsöka sjukvården och kolla hur det ser ut. Allts kroppen är sjukt intressant hur den fungerar egentligen. Men verkar inte bli ngt här iaf :( kanske borde ta kontakt med en gynekolog.