carrolinea skrev 2014-08-08 10:16:46 följande:
Faktiskt inte egentligen, den månaden hade jag extremt lite symptom, min sambo var helt säker och jag gick över tiden. Så detta är säkert bara PMS eller ja typ efter äl symptom, men man kan alltid hoppas.
Vad hade du mer för symptom?
Jag brukar sällan ha några PMS besvär - som mest blir jag godissugen och kan ha ont i magen samma dag, ibland kan jag ha lite lättare för att bli irriterad. Att jag hoppades på graviditet var delvis att ena bröstet började ömma och jag upplevde att de började bli fylligare ganska tidigt, såg lite fler blodådror på brösten, det rev i magsäcken (typ magkatarr) och kändes surt i halsen om jag inte åt mellanmål, blev också tröttare och ville vila efter jobbet. Vid ett tillfälle höll jag på att börja gråta när jag hörde en halvtråkig sak på jobbet - vilket aldrig annars händer. Inget godissug - snarare tvärtom, sambon käkade choklad och chips medans jag tog en banan. :) Efter jag plussade började även magen kännas svullen efter jag ätit och jag fick, lite diskret, knäppa upp översta knappen... haha...