• LinneaE

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!

• Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
  • pyre88
    Teresiat skrev 2014-10-09 07:56:18 följande:
    Haha! Jag visste inte att du bodde i Umeå också :) Eller så har jag glömt! Tiden har sprungit iväg... 

Hur hittar jag FB-gruppen? :)
    Vad heter du? Jag addar dig på Facebook och bjuder in dig.
  • Leira1972

Hejsan! Har lånat en kompis inlogg. Men jag går oxå gärna med i gruppen på Facebook! Heter Maria Frisendahl

• Teresiat

Jag har lagt till dig som vän Maria. När du accepterat så kan jag lägga in dig i gruppen :)

• mase27

Hej

Finns det plats för en till blivande mamma i fb-gruppen?

Jag och sambon väntar (äntligen) vårt första barn i mars 2015 ?

//Malin

• Teresiat

Kul! Jag har också bf i mars :) PM mig namn och efternamn så lägger jag till dig på FB och sen i gruppen.

• Anonym1986

Halloj! Har bf 24:e februari och går gärna med i fb-gruppen.

• prinsessanessa

Hej!

Jag och sambon väntar vårt första barn som är beräknat till den 25 januari, det börjar alltså närma sig nu :) Vill gärna vara med i facebook-gruppen, kan någon vara snäll och lägga till mig? Vanessa Hägglund heter jag.

• Teresiat

Jag har skickat en vänförfrågan till dig Vanessa, när du accepterat så kommer jag kunna lägga till dig till gruppen :)

• puckow

Får Man gå med i fb-gruppen trots att man fått bebis 18 januari?

• Emmelii

Hejsan.

Vad kul med fler mammor från Umeå. Får jag också gå med i FB-gruppen? ???? Fick min dotter 26/1.

• Mallo

Hej! Flyttade till Umeå igår med min familj. Son på 1,8 år och dotter född 15 dec -14. Vill gärna haka på en-gruppen om jag får. Känner inte en kotte i stan!

• Dayi

Hej, fick min dotter den 13 december. Hon har hunnit bli tre månader nu och allt går jättebra. Jag skulle också vilja gå med i gruppen om det fortfarande finns plats.

Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15