Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Hejsan! Har lånat en kompis inlogg. Men jag går oxå gärna med i gruppen på Facebook! Heter Maria Frisendahl
Jag har lagt till dig som vän Maria. När du accepterat så kan jag lägga in dig i gruppen :)
Hej
Finns det plats för en till blivande mamma i fb-gruppen?
Jag och sambon väntar (äntligen) vårt första barn i mars 2015 ?
//Malin
Kul! Jag har också bf i mars :) PM mig namn och efternamn så lägger jag till dig på FB och sen i gruppen.
Halloj! Har bf 24:e februari och går gärna med i fb-gruppen.
Skicka pm med namn så ordnar vi det :)
Hej!
Jag och sambon väntar vårt första barn som är beräknat till den 25 januari, det börjar alltså närma sig nu :) Vill gärna vara med i facebook-gruppen, kan någon vara snäll och lägga till mig? Vanessa Hägglund heter jag.
Jag har skickat en vänförfrågan till dig Vanessa, när du accepterat så kommer jag kunna lägga till dig till gruppen :)
Får Man gå med i fb-gruppen trots att man fått bebis 18 januari?
Jadå :)
har pma dig mitt namn :)
Hejsan.
Vad kul med fler mammor från Umeå. Får jag också gå med i FB-gruppen? ???? Fick min dotter 26/1.
Hej! Flyttade till Umeå igår med min familj. Son på 1,8 år och dotter född 15 dec -14. Vill gärna haka på en-gruppen om jag får. Känner inte en kotte i stan!
Menade såklart fb-gruppen. Heter Malin Berlin.
Hej, fick min dotter den 13 december. Hon har hunnit bli tre månader nu och allt går jättebra. Jag skulle också vilja gå med i gruppen om det fortfarande finns plats.