• LinneaE

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!

• Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
  • Penguine

Så, nu ska det finnas en sluten grupp med samma namn som den här tråden. Gå med när ni känner för det Glad

• Cariol
    Bäbislängtan skrev 2014-09-15 18:46:36 följande:
    Vi ska också den 25, men vanligt rul då :) När är ni beräknade?
    Spännande! Vilken tid ska ni dit? Vi har tid klockan 13.

Vi är beräknade 18/2 :) ni då?
  • pyre88
    Penguine skrev 2014-09-15 22:15:36 följande:

Så, nu ska det finnas en sluten grupp med samma namn som den här tråden. Gå med när ni känner för det Glad

Hej! Jag hittar inte gruppen när jag söker. Man måste väl bli addad av någon i en sluten grupp, eller?
  • Cariol
    pyre88 skrev 2014-09-16 06:59:13 följande:
    Hej! Jag hittar inte gruppen när jag söker. Man måste väl bli addad av någon i en sluten grupp, eller?
    Jag hittar gruppen när jag söker, så den finns där. Väntar dock med att gå med tills efter ultraljudet! Det ska bli kul att få ansikten på er :)
  • pyre88

Jag hittar den då inte. Jag friendar Katja så kanske du kan bjuda in mig?

• LinneaE

Nu har vi varit på ultraljudet och allt såg bra ut! Så skönt. :)
    Vi blev flyttade 9 dagar! Så från 15/2 till 6/2. Mycket bra!

Jag hittade inte heller åt facebook-gruppen. Tror ni att vännerna ser om man går med i gruppen eller vilka grupper man är med i på ens sida? Jag har fortfarande bekanta jag inte vill ska vet något om bebisen..

BF 150206
  • Penguine

Skönt att ultraljudet såg bra ut!

Verkar konstigt att ni inte kan hitta gruppen, vet inte varför det är så. Men det är nog så att om man går med i den så kan det synas i vänners nyhetsflöden. För mig spelar det inte så stor roll hur vi gör. Det går nog att ändra till hemlig grupp också men då tror jag att alla måste bli vän med den som skapar gruppen för att kunna gå med.

Ingen som är sugen att träffas för en fika någon helg då?

• Cariol
    Penguine skrev 2014-09-16 13:02:25 följande:

Skönt att ultraljudet såg bra ut!

Verkar konstigt att ni inte kan hitta gruppen, vet inte varför det är så. Men det är nog så att om man går med i den så kan det synas i vänners nyhetsflöden. För mig spelar det inte så stor roll hur vi gör. Det går nog att ändra till hemlig grupp också men då tror jag att alla måste bli vän med den som skapar gruppen för att kunna gå med.

Ingen som är sugen att träffas för en fika någon helg då?

Jag tycker vi har kvar gruppen som den är och så går man med när man känner att man "kommit" ut med graviditeten/vill "outa" sig. Funderar på om jag ska gå nu ändå. Magen syns ju så alla bekanta som träffar mig kan ju inte missa vad som är på gång ;)

Jag ses gärna och fikar någon helg!
  • pyre88

Kan någon som hittat gruppen lägga till mig som vän och bjuda in mig. Malin Klingstedt heter jag.

• Penguine
    pyre88 skrev 2014-09-16 13:40:01 följande:

Kan någon som hittat gruppen lägga till mig som vän och bjuda in mig. Malin Klingstedt heter jag.

Skickat!
Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15