• LinneaE

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!

• Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
  • pyre88

Kul grej. Hittade gruppen direkt bär jag sökte på den efter att vi blivit vänner. Det borde betyda att ni som inte är med ännu och kan söka på och hitta gruppen är bekanta med någon annan i gruppen.

• LinneaE

Jag går med nästa vecka. Då har jag hunnit berätta personligen för alla som jag har tänkt säga det till. :)

Fika hade varit trevligt! Jag har nog möjlighet först första helgen i oktober. Fast ni andra kanske vill träffas tidigare än så?

BF 150206
  • Cariol
    pyre88 skrev 2014-09-16 15:29:21 följande:

Kul grej. Hittade gruppen direkt bär jag sökte på den efter att vi blivit vänner. Det borde betyda att ni som inte är med ännu och kan söka på och hitta gruppen är bekanta med någon annan i gruppen.

Fast medlemmarna jag kan se i gruppen är jag inte bekanta med? Intressant. Jag går också med snart hur som helst!
  • Bäbislängtan
    Cariol skrev 2014-09-15 22:27:40 följande:
    Spännande! Vilken tid ska ni dit? Vi har tid klockan 13.

Vi är beräknade 18/2 :) ni då?
    Vi är beräknade den 19/2 och ska dit nio på morgonen så vi springer nog inte på varandra ;) Jag tycker det är skönt att det är direkt på morgonen, så jag slipper gå och jaga upp mig under dagen!

Kul med FB-grupp, efter ultraljudet tänkte jag också gå med. Om det nu verkligen är en baby och allt ser bra ut. Jag har börjat tvivla trots otaliga positiva test, fortfarande en hel del symptom och en mage som växt så ingen kan missta sig. Lite knäpp av att vara gravid blir man visst ;)
  • Penguine

Konstigt det där med sökfunktionen. Testade med min man och han hittar den på en gång. Tror också man hittar den lättare om man känner någon som känner någon som är med.

• Kaede

Hittar den inte heller. Kan jag lägga till dig katja så kanske du kan lägga till mig?

• Penguine

Jag har ändrat gruppen till hemlig. Det betyder att man måste bli vän med någon som redan är med i gruppen för att kunna bli inbjuden. Den går inte att söka reda på längre.

• Bäbislängtan

Om den är hemlig ser väl ingen annan? Då kanske man skulle gå med nu ändå, även fast det är en vecka exakt till rul idag. Om jag skriver mitt namn, kan någon lägga till mig då? Maja Svedmark

• Penguine

Måste lägga till dig som vän först. Hittar bara en med ditt namn men det står att hon bor i jokkmokk, är det du?

Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15