Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Kul grej. Hittade gruppen direkt bär jag sökte på den efter att vi blivit vänner. Det borde betyda att ni som inte är med ännu och kan söka på och hitta gruppen är bekanta med någon annan i gruppen.
Jag går med nästa vecka. Då har jag hunnit berätta personligen för alla som jag har tänkt säga det till. :)
Fika hade varit trevligt! Jag har nog möjlighet först första helgen i oktober. Fast ni andra kanske vill träffas tidigare än så?
Kul grej. Hittade gruppen direkt bär jag sökte på den efter att vi blivit vänner. Det borde betyda att ni som inte är med ännu och kan söka på och hitta gruppen är bekanta med någon annan i gruppen.
Konstigt det där med sökfunktionen. Testade med min man och han hittar den på en gång. Tror också man hittar den lättare om man känner någon som känner någon som är med.
Hittar den inte heller. Kan jag lägga till dig katja så kanske du kan lägga till mig?
Jag har ändrat gruppen till hemlig. Det betyder att man måste bli vän med någon som redan är med i gruppen för att kunna bli inbjuden. Den går inte att söka reda på längre.
Om den är hemlig ser väl ingen annan? Då kanske man skulle gå med nu ändå, även fast det är en vecka exakt till rul idag. Om jag skriver mitt namn, kan någon lägga till mig då? Maja Svedmark
Måste lägga till dig som vän först. Hittar bara en med ditt namn men det står att hon bor i jokkmokk, är det du?
Ja, det är jag ;) Vi har flyttat hit igen för 1,5 år sedan, men jag kan inte riktigt slita mig, haha!