• LinneaE

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!

• Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
  • Karolina

Hej Hej

Jag går också gärna med i Facebook-gruppen..och tar gärna en fika nån dag ????

Mitt namn; Karolina Andersson. Jag jobbar på Minervaskolan och på Iksu.

• Ärtan12

Hej! Jag väntar mitt andra barn och är beräknad 1 februari -15. Går gärna med i facebookgruppen :) vill någon vara snäll och bjuda in mig? :) eller är gruppen endast tänkt för de som väntar sitt första barn?

// Marie Althe'n

• Kaede
    Ärtan12 skrev 2014-09-23 12:50:16 följande:

Hej! Jag väntar mitt andra barn och är beräknad 1 februari -15. Går gärna med i facebookgruppen :) vill någon vara snäll och bjuda in mig? :) eller är gruppen endast tänkt för de som väntar sitt första barn?

// Marie Althe'n

Nej för alla
  • Maya80

Hej. Har inte varit så jätteaktiv här hittills men fb-grupp låter som ett smidigt sätt att samtala mer då jag kollar det oftare. Lägg gärna även till mig: Malin Gruffman

• pyre88
    Idapersson skrev 2014-10-03 07:08:33 följande:

Hej, har BF 27 februari och jag är gärna med i fb-gruppen :)

Hej! Nu finns det ju flera Ida Persson i umeå men jag har addat den jag trodde att det var.
  • Teresiat
    Bäbislängtan skrev 2014-09-18 14:24:23 följande:

Ja, det är jag ;) Vi har flyttat hit igen för 1,5 år sedan, men jag kan inte riktigt slita mig, haha!

Hej på er! Jag går gärna med i facebookgruppen... Vad heter du på Facebook? Hur ser din profilbild ut så jag blir vän med rätt person?  För jag antar att jag måste bli vän för att kunna bli medlem i gruppen..

En liten presentation är väl på sin plats. Sambon och jag är 26 & 29 år, bor på Tavleliden och väntar första barnet i början av mars.. Vi skapå rul om en vecka.. Nu börjar detta med barn bli lite mer verkligt så att gå med i en facebook-grupp känns väl till pass :) 
  • pyre88
    Teresiat skrev 2014-10-07 13:05:29 följande:
    Hej på er! Jag går gärna med i facebookgruppen... Vad heter du på Facebook? Hur ser din profilbild ut så jag blir vän med rätt person?  För jag antar att jag måste bli vän för att kunna bli medlem i gruppen..

En liten presentation är väl på sin plats. Sambon och jag är 26 & 29 år, bor på Tavleliden och väntar första barnet i början av mars.. Vi skapå rul om en vecka.. Nu börjar detta med barn bli lite mer verkligt så att gå med i en facebook-grupp känns väl till pass :) 
    Oväntat att vi skulle hamna i samma grupp igen!
  • Teresiat
    pyre88 skrev 2014-10-08 22:43:41 följande:
    Oväntat att vi skulle hamna i samma grupp igen!
    Haha! Jag visste inte att du bodde i Umeå också :) Eller så har jag glömt! Tiden har sprungit iväg... 

Hur hittar jag FB-gruppen? :)
Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15