Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Skönt att allt såg bra ut med er lilla tjej!
Vi ska iväg på det andra ultraljudet på måndag, den här gången måste vi komma ihåg att be om bilder för det glömde vi helt bort sist.
Vad kul att det gick bra på RUL pyre88! Grattis till flickan! <3
Vi har vårt RUL 25/9. Betydligt senare jämfört med sist, men det känns bra med vår bakgrund. Det blir senare för att vi ska göra ett riktat ultraljud med läkare istället för ett vanligt RUL där man kollar mer ytligt. Nu kan de se mer och alla organ ska gås igenom ordentligt på vår lilla. Är nervös, men försöker tänka positivt!
Har iaf börjat känna den lilla och idag åkte gravidjeansen fram igen. Ljuvligt!
Jag tycker vi skaffar en FB-grupp och så kan man väl söka sig till den när man vill. Någon som gjort RUL kanske kan göra en låst men sökbar grupp som vi andra kan gå med i när vi känner oss redo att "outa" vår identitet?
Nähä...jag lyckades göra en grupp men jag behöver någon, mer än mig själv, att lägga till annars kan jag inte skapa den.
Nähä...jag lyckades göra en grupp men jag behöver någon, mer än mig själv, att lägga till annars kan jag inte skapa den.
Just nu finns det ingen grupp alls men när jag försökte så valde jag sluten för då kunde man fortfarande hitta den om man söker. Som jag förstår det så kan man inte göra det med hemlig. Jag måste lägga till någon redan när jag skapar gruppen för att kunna bilda den.
Just det, och den jag lägger till måste vara någon jag är vän med
Just det, och den jag lägger till måste vara någon jag är vän med